کریمی قدوسی: هشداری که سردار سلیمانی دادند، جدی است

کریمی قدوسی گفت: پیروزی ملت یمن  قطعی است.عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان مقاومت حزب الله لبنان و مستشاران ایرانی به درخواست و دعوت دولت سوریه وارد این کشور شدند و با تشکیل جریانی جدید در عرصه دفاعی سوریه توانستند در قنیطره به پیروزی دست یابند. 

وی ادامه داد: جریان مقاومت پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی برای رهایی مسلمانان از ستم نظام سلطه و سرمایه داری و حکام دیکتاتور شکل گرفت و جوانان در این کشورها به صورت خودجوش با کسب تجربه از موفقیت های هشت سال دفاع مقدس ایران و کسب تجربه از دستاوردهای عظیم و شگفت حزب الله لبنان؛ هسته های مقاومت را در سراسر منطقه به وجود آوردند. 
کریمی قدوسی تاکید کرد: این هسته های مقاومت به تدریج گسترش پیدا کرد و به سطح و عمق آن افزوده شد و پس از تبادل تجربیات میان جریان مقاومت در کشورهای مختلف امروز این جریان تبدیل به یک نیروی دفاعی عظیم، بی نظیر و بی بدیلی در سطح عالم شده اند و عملا توانسته اند سخت ترین 
طراحی های نظام سلطه برای تجزیه کشورهای اسلامی و تداوم سلطه نظام سرمایه داری را به چالش جدی کشانده و سرانجام شکست نهایی را متوجه آنها کنند. 
وی با اشاره به پیروزی در قنیطره گفت: قنیطره شهری مرزی در بلندی های جولان است و بعد از حمله رژیم صهیونیستی و اشغال آن تقریبا این شهر خالی از سکنه بوده، اسرائیل این شهر را ویرانه کرده بود و در این مقطع زمانی باز هم این شهر از طریق داعش به دست رژیم صهیونیستی افتاد و تقریبا 60 تا 70 درصد کشور سوریه را داعش به دست گرفت و جریان های تروریستی حاکم شدند.
 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در گوشه دیگری از منطقه، یمن قرار دارد که یکی از معجزات بزرگ قرن در این کشور مشاهده شد، کشوری که در نهایت فقر در برابر رژیم آل سعود که تا دندان مسلح بوده و فوق العاده ثروتمند است، بیش از سه سال مقاومت کرده است.
این نماینده مجلس بیان کرد: یمن چهل ماه است جهادی عظیم را رقم زده و توانسته مقابل ائتلافی جهانی به محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، فرانسه، امارات و سعودی ها و غیره بایستد و در حال حاضر شگفتی هایی که به وجود آورده اند، شگفتی های راهبردی است. 
وی ادامه داد: آنها با پهپادهای دست ساخت خودشان توانستند تا عمق سه هزار کیلومتری پرواز کنند و فرودگاه ابوظبی را که یکی از فرودگاه های بزرگ بین المللی است، مورد حمله قرار دهند.اولین بار گروه های تکاور دریایی شان توانستند از طریق غواصی و 
قایق های تندرو به بندر المخا که اشغال شده بود،حمله کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موشک های نقطه زن آنها تقریبا از ریاض هم عبور کرده و مردم یمن کمک های مالی خود را در سخت ترین شرایط معیشتی، به دولت و جریان انصارالله برای توسعه قدرت دفاعی و ساخت پهپاد اهدا کردند.
 وی با تاکید بر اینکه می توان پیروزی یمنی ها را تاکنون قطعی دانست، گفت: حداکثر تا یکی و دو ماه آینده سرنوشت جنگ با تسلیم رژیم آل سعود و خروج امارات از منطقه و آزادسازی کل این مناطق نصیب یمن خواهد شد.
 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تخلیه بلاد اسلامی از پایگاه های کفر ، سیاست جمهوری اسلامی است، گفت: این اتفاق بسیار نزدیک است و پیروزی بزرگی نصیب امت اسلام در این اربعین انقلاب اسلامی خواهد شد.
وی با اشاره به آثار حمله شجاعانه قاسم سلیمانی به ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا در عرصه دیپلماسی عربده کشی 
می کند و هرچند وقت یکبار، نگاهی خشن و توام با رجزخوانی های توخالی را متوجه کشوری می کند. اخیرا هم جمهوری اسلامی و ملت ایران را تهدید کرد اما سردار سلیمانی جوابی به او داد که به نظر بنده همین الان هم در پنتاگون در حال تجزیه و تحلیل مواضع ایشان هستند. 
وی تصریح کرد: هشداری که سردار سلیمانی دادند، جدی است.