سنگ تمام شهردار پاریس برای منافقین+ عکس

شهرداری منطقه یک پاریس در حمایت از گروهک تروریستی منافقین، بنرهای سفارشی این گروه را بر روی ساختمان خود نصب کرد.

شهردار پاریس برای منافقین سنگ تمام گذاشت

نصب این بنرهای ضدایرانی برروی ساختمان شهرداری پاریس، جدیدترین اقدام حمایتی فرانسه از گروهک ترویستی منافقین به شمار می‌رود. مریم رجوی، سرکرده گروهک منافقین در صفحه توییتر خود شخصا از «ژان فرانکو لوگار» شهردار منطقه یک پاریس بابت این اقدام بشردوستانه (!) "عمیقا تشکر کرد".

این گروهک حدود یک ماه و نیم پیش (30 ژوئن) نیز گردهمایی سالانه خود را با مهمانان اجاره‌ای در پاریس برگزار کرد.

شهردار پاریس برای منافقین سنگ تمام گذاشت+ عکس

بنرهایی که شهرداری منطقه یک پاریس در حمایت از گروهک تروریستی منافقین برروی نمای بیرونی ساختمان خود نصب کرده، به اعدام برخی از تروریست‌های این گروه در دهه 60 اشاره دارد.

گروهک تروریستی منافقین همواره در تبلیغات خود از تروریست‌های اعدام شده به عنوان "زندانیان سیاسی" یاد کرده اما تصویر تاثربرانگیز زیر تنها یک مورد از جنایاتی است که این گروه در سالهای اولیه انقلاب در حق مردم ایران روا داشت. 

شهردار پاریس برای منافقین سنگ تمام گذاشت

گروهک تروریستی منافقین هم‌اکنون نیز در پی ناکام ماندن آرزوی ده‌ها ساله خود برای رسیدن به قدرت، تلاش می‌کند با ناآرام کردن ایران و ادامه لابی‌گری با کاخ سفید، زمینه را برای بازگشت خود به کشور فراهم کند. رجوی سال گذشته در گفتگو با روزنامه سعودی عکاظ صراحتا اقرار کرد که آشوب‌هایی که در اواخر دسامبر (دی‌ماه 96) در ایران رخ داد، کار اعضا و شبکه‌های وابسته به سازمان مجاهدین خلق موسوم به «منافقین» بود.

علاوه بر این، رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، نیز حدود یک ماه و نیم پیش در گردهمایی سالانه منافقین در پاریس به نقش این گروهک تروریستی در ناآرامی‌های اخیر کشورمان اذعان کرد.  وی در سخنرانی خود در این گردهمایی گفت: «اعتراضات ایران تصادفی نیستند؛ این اعتراضات اتفاق می‌افتند چون از قبل هماهنگ شده‌اند.»