ادبیات سیاسی دانستن سوال از روحانی نخ‌نما شده

علیرضا سلیمی، با اشاره به اعلام وصول سوال از رئیس جمهور، گفت: باید اذعان کرد متاسفانه موضوع مذکور در کشور به شکل تابو تبدیل شده و این امر در حالیست که وزراء دولت هر هفته در کمیسیون های مجلس برای پاسخ به نمایندگان حاضر می شوند و مشکلی هم وجود ندارد.

امضاء طیف های مختلف سیاسی پای برگه سوال از روحانی وجود دارد

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افرادی که عنوان می کنند سوال از روحانی اقدامی صرفا سیاسی است دچار قضاوت اشتباه شده اند، تصریح کرد: باید یادآور شد طیف های مختلف سیاسی پای برگه سوال از رییس جمهور را امضاء کرده اند از این رو مربوط به جریان خاص سیاسی نیست.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور در زمان انتخابات عنوان کرد 80 درصد مشکلات در عرصه های مختلف به دلیل سوء مدیریت و 20 درصد مابقی مربوط به تحریم است، ادامه داد: امروزه می توان به وضوح شرایط اقتصادی را مشاهده کرد؛ در واقع هنوز کشور مورد تحریم قرار نگرفته اما شاهد نابسامانی هستیم.

ادبیات سیاسی دانستن سوال از رییس جمهور برای مردم نخ‌نما شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه ادبیاتی که سوال از رییس جمهور را سیاسی می داند برای مردم نخ‌نما شده است، اظهار کرد: متاسفانه برخی از مسئولان در بین مردم نیستند و خبر ندارند که مسکن چه میزان گران شده، نرخ مواد غذایی چه میزان افزیش یافته و در عرصه های مختلف چه مشکلاتی وجود دارد.

سلیمی با اشاره به اینکه رییس جمهور در انتخابات تاکید کرد که هر 10 رور یکبار گزارش عملکرد ارائه می کنند، افزود: این امر در حالیست که طی چند مدت گذشته آقای روحانی با مردم صحبت نکرده است.

وعده های انتخاباتی رییس جمهور محقق نشده است

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین باید یادآور شد وعده هایی مانند کاهش نرخ بیکاری، بازگرداندن عزت پاسپورت ایرانی، مسکن اجتماعی، رونق صادرات، سرمایه گذاری خارجی در پسابرجام و غیره از سوی رییس جمهور مطرح شد اما هنوز محقق نشده است و این نیاز وجود دارد که وی در مورد آنها پاسخ دهد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه اختیارات آقای روحانی فوق اختیار روسای جمهور گذشته است، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که قوه مقننه هم با دولت همراه بوده و در هرگاه نیاز به تصویب قوانینی برای رفع مشکلات بوده اقدام کرده است.