اخبار ویژه روزنامه ها/ ایران کابوسی برای آمریکا

 اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

چرایی طرح مذاکره بدون پیش شرط ترامپ

«تشدید تحریم‌ها»؛ یک سیاست همیشگی برای ضربه زدن به نظام و ایجاد نارضایتی در مردم ایران بوده است و طی چهاردهه گذشته ثابت‌ترین سیاست‌های امریکا برای تغییررفتار در جمهوری اسلامی ایران بوده است.

حمله کفتارهای مجازی به یک مجری تلویزیون با خط‌دهی از تل‌آویو

به دنبال انتقاد یک مجری تلویزیون از اقدامات وطن فروشانه در فضای مجازی، سیاهی لشکر صهیونیست‌ها در فضای مجازی علیه وی دست به کیبورد شدند.

یک شبکه آمریکایی: ایران کابوسی برای آمریکاست

«اظهارات قاسم سلیمانی، پرنفوذترین چهره عملیاتی در خاورمیانه که اخیرا آمریکا را به جنگ تهدید کرده، صرفا تهدید به رویارویی مستقیم نظامی نیست، بلکه ایران با استفاده از حملات سایبری، نمایندگان خود در منطقه و همچنین قدرت موشکی نیز سبب ایجاد نگرانی‌های شدیدی برای آمریکا شده است و کابوسی برای ایالات متحده است.»

سکوت مدعیان اصلاحات از شرمندگی است یا فرار از مسئولیت؟!

علی شکوری‌راد گفته است که اصلاح‌طلبان قادر به دفاع از دولتی که خودشان سر کار آورده‌اند، نیستند.

نگرانی شدید آل‌سعود و آمریکا از نتایج انتخابات پاکستان

رای‌الیوم در یادداشتی به موضوع انتخابات اخیر پاکستان و نتایج آن پرداخت. این روزنامه ابتدا این سؤال را مطرح کرد که «چرا عربستان سعودی، امارات و آمریکا نسبت از پیروزی عمران خان در انتخابات اخیر پارلمانی پاکستان نگرانند؟»

وطن فروشی که نام خود را دیپلمات گذاشته است

یکی از مدیران ارشد وزارت خارجه دولت اصلاحات در یک وطن فروشی آشکار، به دشمن پیشنهاد کرده است که فشارهای اقتصادی کارساز نیست و باید شوک نظامی به ایران وارد کرد!

تذکر رئیس جمهور به وزیران برای مشورت با بخش خصوصی

حجت الاسلام روحانی رئیس جمهور با صدور دستوری خطاب به وزارتخانه‌های متولی امر تولید، صادرات و واردات، به آن‌ها تاکید کرده برای بهره مندی از راه حل‌های بخش خصوصی در مقطع فعلی و دریافت راهکارهای پیشنهادی از آن ها، اقدام کنند که بر این اساس، قرار است جلسات و کارگروه‌هایی در اسرع وقت برگزار و نظرات به دولت منعکس شود.

فرانسه یک ایرانی را به بلژیک تحویل داد

شنیدیم که، دادگستری فرانسه اعلام کرد شهروند ایرانی- بلژیکی را که در روز ٣٠ ژوئن در پاریس دستگیر شده بود، در اختیار مقامات قضایی بلژیک قرار داده است.

ترامپ ۷ شرط ایران برای مذاکره مستقیم را پذیرفته است!

روزنامه کویتی الجریده ادعا کرد که ایران به 7 شرط پذیرفته بوده است که با آمریکا مذاکره کند.