امیدواریم بسته جدید ارزی دولت مانند دلار 4200 تومانی نباشد

امیر خجسته عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، به بسته جدید ارزی دولت اشاره و اظهار کرد: امیدواریم که با بسته جدید ارزی دولت، دلار به جایگاه اصلی خود بازگردد و در تنظیم بازار تاثیر مثبتی داشته باشد.

وی افزود: اگر بسته ارزی از سوی بانک مرکزی به خوبی طراحی  و همچنین کالاهای احتکار شده روانه بازار شوند، تیم اقتصادی می‌تواند بازار را کنترل کند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به اینکه بسته ارزی از سوی بانک مرکزی باید به گونه‌ای طراحی شود که مردم تغییرات آن را لمس کنند، بیان کرد: همپنین این بسته نباید مثل دلار 4200 تومانی جهانگیری معاون اول رئیس جمهور باشد.

نماینده مردم همدان تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای فقط از دلار 4200 تومانی که از سوی معاون اول رئیس جمهور اعلام شده، سود بردند و این نرخ هیچ خاصیتی برای مردم نداشت.

خجسته به قیمت دلار در بسته ارزی جدید از سوی بانک مرکزی اشاره کرد و گفت: بنابر گفته مسئولان، دلار در بسته ارزی جدید 7 الی 8 هزار تومان می‌شود، اما بنده معتقدم اگر دولت بخواهد می‌تواند دلار را به 5 هزار تومان هم برساند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مجلس تاکید کرد: در این مدتی که بازار وضعیت نابسامانی داشت، دولت هیچگونه عزم و حساسیتی برای برطرف کردن مشکلات نشان نداد و حتی هیچکدام از دولتمردان حاضر به پاسخگویی نشدند.