مبادا روحانی راه بیراهه احمدی نژاد را برود

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره موضوع طرح سوال از رئیس جمهور و حواشی و فضاسازی رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر لزوم افشاگری رئیس جمهور در این روز گفت: طرح سوال از رئیس جمهور اقدامی در جهت تحکیم و تقویت دموکراسی است و قرار نیست دولت و مجلس با یکدیگر حساب صاف کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه مطلب افزود: آقای روحانی فرزند مجلس است و بدون شک حرمت این خانه را نگه می‌دارد.

وی ادامه داد: اینکه برخی مطرح کنند آقای روحانی باید در مجلس دست به افشاگری بزند و پشت پرده‌ها را بگوید یادآور فضای یکشنبه سیاه است و جامعه به حق در شرایط فعلی تحمل این دست از رفتارهای احمدی نژادی را ندارد.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به شرایط امروز جامعه گفت: شرایط اقتصادی کشور همه از جمله دولت، مردم و مجلس را تحت فشار قرار داده اما نباید در این شرایط مجلس و دولت صبر را از دست بدهند و به مسائل حاشیه‌ای بپردازند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: همه ما عاقبت احمدی نژاد و رفتارهای او را دیده‌ایم و از آقای روحانی انتظار داریم در مسیر منطقی در جهت بهبود شرایط جامعه گام بردارد.

وی تصریح کرد: حال که تصمیم جمعی مجلس بر این موضوع بوده است باید همه چیز در فضای آرامش پیش برود و ادبیات نمایندگان و رئیس جمهور ادبیاتی در شأن جمهوری اسلامی باشد.

جعفرزاده ایمن آبادی همچنین تاکید کرد: آقای روحانی مظهر اعتدال است نه افراط و با رای اعتدال به ریاست جمهوری رسیده است بنابراین باید در هر شرایطی بر مدار اعتدال حرکت کند.

وی افزود: فضای مجلس جای بگم بگم نیست و آقای روحانی نیز شأنی بالاتر از این ادبیات دارد، امیدواریم این جلسه با فضایی تعاملی و در جهت بررسی راهکارهایی برای برون رفت از شرایط فعلی اقتصادی برگزار شود.

جعفرزاده فسادسازی و ایجاد افتراق و فاصله در کشور را دو هدف دشمنان و آمریکا در شرایط فعلی خواند و تصریح کرد: انتظار می رود موضوع طرح سوال از رییس جمهور از دو جانب مجلس و دولت با مشی منطق گرایی پیش برود و برگزار شود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی خاطر نشان کرد: مردم از مسئولین انتظار کاهش تنش ها، افزایش وفاق و حل مشکلات را دارند و رفتارهای دستگاه ها و نهادها و مسئولین باید در این چهارچوب باشد.