سردار سلیمانی امروز مالک اشتر علی زمان است

منصور حقیقت پور ، نایب رییس کمیسیون امنیت مجلس نهم در یادداشتی به تشریح رویکرد مقامات آمریکایی به سردار سلیمانی پرداخت. متن یادداشت به شرح زیر است:

ژنرال ووفل عضو ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا گفت: ژنرال قاسم سلیمانی در خط مقدم فعالیتهای توسعه طلبانه و پرهزینه قرار دارد؛ این فعالیت های توسعه طلبانه امروز در سوریه، عراق، لبنان، بحرین و یمن می باشد. این فعالیت ها به نفع مردم ایران نیست.

این اظهارات یک فرمانده ارشد ستاد فرماندهی ارتش آمریکا است که در خصوص سردار رشید ما و اقدامات توسعه طلبانه ایران و منافع مردم ایران سخن می گوید.

آقای ژنرال ووفل شما از کی تا حالا منافع شناس شده اید، شما که به جز زورگویی و استکبار منطق دیگری را آموزش ندیده اید.

آیا شما در طول تاریخ حیاتتان تاکنون به نفع ملتی وارد عمل شده اید؟ یا به فکر دروگی منافع خودتان از خزانه فقرا هستید؟ آقای ژنرال تاکنون از منافع مزدوران خود نظیر شاه معدوم ایران و انور سادات نیز دفاع نکردید؟ امروز دلتان به حال منافع ملت ایران می سوزد؟ راستی آقای ژنرال ووفل شما در مناطق عراق، سوریه، لبنان و یمن به دنبال چه منافعی می گردید؟

ریختن خون کودکان مظلوم یمنی برای شما صرفأ منفعت خونخواری و ارضاء تمایلات حیوانیتان را در پی دارد؛ آقای ژنرال ووفل از تنبیهی که به دست مردم عراق و یا تحقیری که توسط مقاومت در سوریه شدید منفعتی به جز خواری و ذلت نصیبتان نشد.

آقای ژنرال ووفل، سردار سپهسالار ایران یعنی قاسم سلیمانی و نظام ج.ا.ا توسعه طلب هستند، یا رژیم استکباری شما؟ آیا احداث پایگاه در کشورهای منطقه و جابجایی قدرت در کلونیهای سیاسی غرب آسیا نامش قدرت طلبی و توسعه طلبی نیست؟ دفاع سردار ما از محرومان و مستضعفان که آموزش مکتب حیدری و عاشورایی ما انقلابیون ایران است توسعه طلبی است؟! کاش قدری انصاف و معرفت داشتید، البته در ژن آمریکایی بعید است که از آن انصاف و معرفت بروز کند.

ژنرال بدان امروز سردار سلیمانی و نیروی قدس شمشیر انتقام علویان تاریخ بر علیه مستکبران و غارتگران است؛ سردار سلیمانی امروز مالک اشتر علی زمان است و خوابهای راحت شما را تا زمانی که به فکر توسعه طلبی و تجاوز و زورگویی باشد آشفته خواهد کرد با شنیدن نام ایشان دنبال Easy Life خواهید گشت و این هیمنه انقلابی و دفاع از مظلومان تا خروج شما از منطقه استمرار خواهد داشت.

سرباز کوچک انقلاب و سردار سلیمانی

منصور حقیقت پور