وزیر کشور فردا برای پاسخگویی به سوال نمایندگان در کمیسیون شوراها حاضر می‌شود

محمد محمودی شاه نشین ، در حضور وزیر کشور در کمیسیون شوراها، اظهار داشت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور فردا (دوشنبه 29 مردادماه) برای پاسخگویی به سوال بیش از 20 نفر از نمایندگان مجلس در کمیسیون شوراهای مجلس حضور می‌یابد.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر 5 سوال نمایندگان به طور کامل مربوط به وزارت کشور نیست و به گونه‌ای می‌توان گفت، این سوالات باید از کل دولت پرسیده می‌شد، نه اینکه صرفا از وزیر کشور سوال شود.

وی افزود: ابعاد سوال از گذشته است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت و متناظر به عمکرد یک وزیر نیست.

محمودی شاه نشین با بیان اینکه سوالات در زمینه امنیت اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی سوالی مطرح شده، همچنین در زمینه فعالیت احزاب و کمیسیون ماده 10 احزاب سوالاتی مطرح شده است، ادامه داد: در خصوص ناتوانی و ناکارآمدی برخی فرمانداران و استانداران نیز سوالاتی مطرح شده است.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص عملکرد ستاد حوادث غیرمترقبه سوالاتی مطرح شده و همچنین فعالیت صندوق های اعتباری نیز از دیگر سوالات نمایندگان مجلس از وزیر کشور است.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس بیان کرد: به نظر من عملکرد وزارت کشور معقول است و آرامش خوبی در کشور حاکم است، در نظرسنجی‌های مختلف در زمینه امنیت اجتماعی بیش از 70درصد مردم اعتقاد دارند که امنیت اجتماعی شرایط خوبی دارد و این نقطه قوت باید تقویت شود.