حضور وزیردفاع میان مدافعان حرم در حلب

امیر سرتیپ امیر حاتمی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با فرماندهان محور مقاومت، در جریان آخرین شرایط امنیتی و استقرار صلح و ثبات در شهر حلب قرار گرفت.

وی در این بازدید، تلاش مجاهدانه و مخلصانه رزمندگان محور مقاومت را در مبارزه با تروریست‌های تکفیری ستود و گفت: مبارزه و پایمردی شما در نابودی تروریست‌های داعشی در حقیقت زنده‌کننده اسلام ناب محمدی(ص) در منطقه و رسواکننده دست‌های شیطانی و پلید استکبار جهانی در تولید و هدایت تروریست‌های جنایتکار در سوریه و عراق بود.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد: به همت ملت، دولت، نیروهای مسلح و رزمندگان محور مقاومت شاهد برقراری کامل صلح و امنیت در سوریه و منطقه باشیم.

حاتمی ادامه داد: خداوند متعال را شاکریم که با همت والای شما، لشکریان امام زمان (عج) شکل گرفت و توانستید نقشه‌ها و توطئه‌های پلید و بزرگ دشمن را در منطقه نقش بر آب کنید.

وی در ادامه با ‌حضور در یکی از پایگاه‌های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم با عرض خدا قوت و دست‌مریزاد، تلاش‌های آنان را در برقراری صلح و امنیت منطقه بسیار با اهمیت و راهبردی برشمرد و از تک تک فرماندهان و سربازان این عرصه تشکر و قدردانی کرد.‌

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در جریان این بازدید در جمع صمیمی مدافعان حرم، ‌مصداق مجاهدت این رزمندگان را جهاد فی سبیل‌‌‌الله دانست و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و به روح شهدای مدافع حرم که در راه حفظ و تعالی اسلام عزیز جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند درود فرستاد و تصریح کرد: از خداوند متعال مسئلت داریم که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار ‌دهد.

حاتمی علاوه‌‌‌‌بر حضور در جمع فرماندهان محور مقاومت، از بخش‌های مختلف شهر حلب و مناطق مرزی بازدید کرد و در محل استقرار یگان‌های رزمی و واکنش سریع مدافع حرم حضور یافت و از ایستادگی آنان در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان تکفیری تقدیر کرد.

گفتنی است امیر حاتمی را در این بازدید جمعی از فرماندهان ارتش سوریه همراهی می‌کردند.