نقوی حسینی: دولت روحانی در مدیریت حوزه سیاست داخلی ناموفق بوده است

سیدحسین نقوی‌حسینی ضمن گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به عملکرد مسئولان دولت دوازدهم در حوزه  برنامه ریزی داخلی و اجرای سیاست های پیش بینی شده، گفت: باید اذعان کرد که سیاست داخلی دولت از جمله سیاست ها و برنامه های ناموفق محسوب می شود و در واقع اتفاقاتی که هم اکنون در عرصه اقتصادی رخ داده بیانگر این مهم است.

دولت در اجرای سیاست داخلی ناموفق بوده است

نماینده مردم پیشوا و ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات و دغدغه های اقتصادی و سیاست های کنونی دولت دستاورد چهار الی پنج سال گذشته است، اظهار کرد: در واقع اگر دولت سیاست هایش را مبتنی بر رونق متمرکز می کرد هم اکنون شرایط نامناسب را تجربه نمی کردیم.

سیاست خارجی دولت حاصل تلاش های برجامی است

وی در ادامه با اشاره به عملکرد دولت در سیاست خارجی، تصریح کرد: سیاست خارجی دولت حاصل و برآیند تلاش های برجامی و مذاکرات با اروپا است؛ بر این اساس اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا باعث مشکلات بوجود آمده در حوزه سیاست خارجی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: اعتقاد داریم اگر دولت بجای مذاکره با آمریکایی ها و اروپایی ها با مردم مذاکره کند و از ظرفیت های داخلی بهره ببرد، قطعا دستاوردهای بهتری خواهد داشت.

دولتمردان بجای مذاکره با غرب، از ظرفیت های داخلی استفاده کنند

نقوی‌حسینی افزود: امروزه مشاهده می شود که افراد سرمایه گذار و با تجربه زیادی هستند که عنوان می کنند دولت به هیچ عنوان به آنها توجه ندارد و این امر رخداد نادرستی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین اگر دولت رهیافت و نگاه از بیرون به داخل را تغییر دهد، حتما در حوزه سیاست داخلی و همچنین سیاست خارجی شاهد بدست آمدن موفقیت های زیادی خواهیم بود.