اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه

حمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان (ح‌د‌ک) بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است.

در این میان، روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست در گزارشی در واکنش به این حمله نوشت: حمله موشکی ایران به دفتر حزب دموکرات کردستان در خاک عراق حاوی پیامی روشن برای واشنگتن، ریاض و تل‌آویو بود.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران با این حمله که در روز روشن انجام شد، نشان داد که هر کاری که بخواهد می‌تواند نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه انجام دهد.

جروزالم پست در بخش دیگری از گزارش خود نوشته است: تهران در گذشته هم مواضع معارضان کُرد را هدف قرار داده بود، اما حمله روز شنبه سپاه یک حمله "دقیق و بی‌سابقه" بود؛ زیرا موشکی که ایران برای اولین بار در این حمله استفاده کرد یک موشک نقطه‌زن بود که درست به ساختمانی اصابت کرد که سران کُرد در آن جلسه داشتند.

این روزنامه اسرائیلی در ادامه [با اشاره به شناسایی محل نشست سرانِ ح‌د‌ک و هدف‌گیری دقیق این مکان بوسیله موشک]اذعان کرد که سپاه پاسداران با این حمله هم قدرت موشکی و هم قدرت اطلاعاتی خود را به رخ کشید.

جروزالم‌پست همچنین عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های حزب دموکرات کردستان را نوعی "قدرت‌نمایی در مواجهه با تحریم‌های آمریکا" توصیف کرده است.