18 میلیارد دلار ارز را بردند شما سرگرم عفو عمومی باشید!

 فاطمه ذوالقدر گفت: فرایند پیش‌فروش سکه و همین‌طور ارز در خلأ وجود مدیریت درست، زمینه را برای سوءاستفاده و فساد اقتصادی فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر این فسادها به موقع شناخته می‌شد قطعا ما شاهد این روزها نبودیم و گسترده هم نمی‌شد؛ چرا باید زمانی بگذرد و بعد کاری صورت بگیرد؟

وی ادامه داد: قیمت سکه و ارز واقعی نیست. سوءاستفاده‌هایی صورت گرفته است که متاسفانه اینگونه رفتارها ازسوی برخی جاها هم حمایت می‌شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چرا علیرغم دستور رئیس‌جمهور درخصوص انتشار لیست، کسانی که ارز 4هزار و 200 تومانی دریافت کرده‌اند این کار را انجام نمی‌دهند، گفت: بارها در مجلس ما در نطق‌ها و تذکراتمان گفتیم که اعلام کنند چه کسانی از ارز دولتی استفاده کرده‌اند؟ چه کسانی 10 الی 20 هزار سکه خریده‌اند؟ چه کسانی مسئول این نابسامانی هستند؟ اما متاسفانه اقدامی صورت نمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درست است که افراد در چارچوب آنچه که اعلام شده است عمل کرده‌اند و ارز و سکه خریده‌اند؛ اما مشخص نیست افرادی که ارز 4هزار و 200 تومانی دریافت کرده‌اند و یا سکه خریده‌اند کجا رفته و چه کرده‌اند؟

اظهارات این نماینده درحالی است که فراکسیون امید به عنوان آلت دست پدرخوانده‌های افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی و طبق دستور آنها، موضوع سوءمدیریت اقتصادی و تولید رانت برای رانت‌جویان را به حاشیه انداخته و سرگرمی‌هایی مانند طرح عفو عمومی، کنسرت، رفع حصر سران فتنه و یا حمله به نظارت استصوابی را دنبال می‌کنند. بنابراین درست این است که این نماینده درباره حال و روز فراکسیون متبوع و امریه‌های  بیرون از مجلس روشنگری کند.