سرنخ‌های اطلاعاتی فعالیت ضدایرانی عربستان در جنوب عراق

مقاومت اسلامی حزب‌الله عراق با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی صورت گرفته در جریان رژه نظامی دیروز در شهر اهواز را محکوم و تاکید کرد که چنین حملاتی در چارچوب نقشی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان برای متزلزل کردن امنیت منطقه ایفا می‌کنند.

این بیانیه تاکید کرد که سرویس جاسوسی عربستان سعودی مسیرهای امدادرسانی و حمایت لجستیک را از اراضی جنوب عراق آغاز می‌کند تا سلاح‌ها را به داخل ایران برساند.

گردان‌های حزب الله اعلام کردند که این اقدام تروریستی زنجیره‌ای است که رژیم آل سعود در پشت آن قرار دارد و این اقدام را با چراغ سبز آمریکا انجام می‌دهد. این رژیم همواره به دنبال اجرای سیاست‌های تجاوز طلبانه خود است و محمد بن سلمان مدعی شده که جنگ را به داخل خاک ایران می‌کشاند تا امنیت و ثبات این کشور را متزلزل کند.

به نوشته این بیانیه رژیم آل سعود این نقش تخریبی را از طریق حمایت و آموزش و تجهیز گروه‌های منحرف انجام می‌دهد که از نظر ساختاری با حزب جنایتکار بعث مرتبط هستند و اطلاعات ما نشان می دهد که عربستان در صدور دستور مستقیم برای این جنایت نقش بی‌واسطه داشته است.

این بیانیه می‌افزاید که سرویس جاسوسی عربستان طی ماه‌های اخیر مسیرهای امدادرسانی به گروه‌های منحرف تروریستی را از طریق جغرافیای جنوب عراق ادامه داده تا انواع سلاح‌های سبک و سنگین را به داخل اراضی ایران منتقل کند و بتواند عناصر منحرف و قاچاقچیان مواد مخدر و عناصر مرتبط با حزب بعث را از طریق اتاق عملیات خود برای این اقدامات بسیج کند.

این بیانیه همچنین هشدار داده است که گروهک منافقین نیز حضور خود در اراضی عربستان را آغاز کرده‌اند تا توطئه‌های خود را از این کشور ضد ملت ایران دنبال کنند.

این بیانیه ضمن محکوم کردن این اقدام و ابراز آمادگی برای همکاری فراگیر با برادران مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که عراق نیز در برابر همین توطئه‌های آمریکایی سعودی قرار دارد. این بیانیه تاکید می‌کند: سرنوشت ما و دشمن ما یکی است و اطلاعات و تجربه‌ای که ما در رصد تحرکات دشمن داریم، ما را در خدمت ملت عراق و ایران قرار داده است. توطئه‌چینان و مزدوران و مجرمان بدانند که ما در برابر آنها هستیم و در کمین فعالیتها و تحرکات آنها نشسته‌ایم.