بیانیه بسیج در پی حمله تروریستی اهواز

سازمان بسیج مستضعفین در پی حمله گروهک تروریستی به مراسم هفته دفاع مقدس در اهواز و شهادت جمعی از مردم بی گناه بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و قهرمان ایران

بار دیگر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و در مراسم هفته دفاع مقدس گروهک تروریستی وابسته به آمریکای جنایتکار با پشتیبانی دلارهای سعودی، تعدادی از هم وطنان بی‌دفاع و بی‌گناه خطه‌ شهید‌پرور استان خوزستان را به شهادت رساند.

این اقدام کور مزدوران جنایتکار که با هدف برهم زدن امنیت و آرامش مردم انجام شده ذره‌ای تردید در اراده ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواهد کرد و به کوری چشم آنان، مردم راه شرافتمندانه و افتخارآمیز خود را ادامه خواهند داد و مانند گذشته بر همه‌ی دشمنی‌ها فائق خواهند آمد.

مجاهدان این مرز و بوم ثابت کرده‌اند که ریخته شدن هیچ خون پاکی را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و انشاالله در اولین فرصت انتقام خون شهدای حادثه تروریستی اهواز را از اربابان و آمران آنها خواهند گرفت.

سازمان بسیج مستضعفین ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدار شهیدان این اقدام تروریستی را محکوم می‌نماید و اعلام می‌دارد که تا نابودی کامل گروهک‌های جنایتکار لحظه‌ای آرام نخواهد نشست.