روحانی توطئه‌های استکبار و ارتجاع علیه ایران را در سازمان ملل افشا کند

محمدرضا ملکشاهی راد، با اشاره به محورهایی که لازم است رئیس جمهور در سخنرانی خود هنگام حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کند، اظهار داشت: در این مقطع زمانی انتظار از آقای روحانی این است که مطابق مواضع محکم و انقلابی مردم ایران، در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا بایستد و از ارزش‌های نظام دفاع کند.

ایران سخنان روحانی باید شان مردم ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد را حفظ کند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شان و منزلت مردم ایران باید در سخنان رئیس جمهور ایران هنگام سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد حفظ شود.

وی افزود: مردمی که با استقامت، انقلابی‌گری و مظلومیت در برابر توطئه‌های استکبار جهانی ایستاده‌اند، انتظار دارند که رئیس‌جمهور ایران ماهیت و پشت پرده اقدامات آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران را افشا کند و ظلم‌هایی که انجام داده‌اند را بیان کند.

روحانی توطئه‌های سعودی را افشا کند

ملکشاهی راد ادامه داد: رئیس جمهور باید توطئه‌هایی که عربستان سعودی با پول مردم عرب طراحی می‌کند را افشا کند، زیرا آل‌سعود مقاصد فردی خود را با سرمایه مردم عرب دنبال می‌کند، این در حالی است که در آن‌ها در دامان یهود و رژیم صهیونیستی افتاده‌اند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای روحانی باید قاطعانه مواضع جمهوری اسلامی ایران را تشریح کند تا همگان بدانند که جمهوری اسلامی ایران هرگونه توطئه‌ای را خنثی می‌کند و پاسخ قاطعی به اقدامات تروریستی می‌دهد.