خط و نشان فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) برای ترو‌ریست‌ها

 امیر علیرضا صباحی فرد امشب در دیدار با خانواده شهید محمد طا‌ها اقدامی کوچکترین شهید حادثه تروریستی اهواز، با گرامی داشت یا شهدای این حادثه، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه این شهید و همه شهدا باشیم، شهید محمد طا‌ها اقدامی به دست رذل‌ترین و کثیف‌ترین افراد به شهادت رسید، محمد طا‌های عزیز در روز ۳۱ شهریور آماده بود که درس شهامت، شهادت و ایثارگری را از پدر بزرگوار خود و همرزمان پدرش بیاموزد، اما قضیه عکس شد و همه مردم شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص نیرو‌های مسلح و همه کسانی که در اهواز در صحنه بودند، درس شهادت، عزت و ایثارگری را از این شهید خردسال گرفتند.

وی افزود: این شهید خردسال، دو روز پس از عاشورای حسینی مثل حضرت علی اصغر (ع) امام حسین (ع) به شهادت رسید، علی اصغر (ع) را تیر زدند و محمد طا‌ها را نیز تیز زدند، زمانی که روبه‌روی رهبر معظم انقلاب ایستاده بودم زمانی که پیراهن شهید محمد طا‌ها را محضر ایشان آوردند، حضرت آقا ایستادند و بوسه به پیراهن شهید ۴ ساله زدند، ایشان به صورت ایستاده فرمودند که "سلام من را به خانواده محترم محمد طا‌ها برسانید" و پیراهن مشکی شهید را برای خود نگه داشتند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: حدود یک هفته از این قضیه گذشته و همه ملت به خصوص عزیزان ما در اهواز منتظر بودند که اقدامی انجام شود و پاسخی به این ددمنشی‌ها و کسانی که این کار را حمایت می‌کردند داده شود.

وی افزود: همان طور که مادر بزرگوار شهید محمد طا‌ها فرموده "من تقاص خون شهید ۴ ساله‌ام را می‌خواهم"، الحمدالله این اتفاق در سحرگاه امروز افتاد، اگر این‌ها آمدند و ملت بی دفاع، از شهید ۴ ساله تا جانباز ۷۰ درصد را به شهادت رساندند نیرو‌های مسلح قدرتمند جمهوری اسلامی ایران نیز با سرکردگان آن‌ها برخورد کردند که این برخورد‌ها نیز ادامه خواهد داشت.

امیر صباحی فرد تصریح کرد: زمانی که ریشه این حادثه را بررسی می‌کنیم می‌رسیم به کشور‌هایی مانند آمریکا و رژیم نحس صهیونیستی و برخی کشور‌های منطقه که با حمایت آن‌ها این اقدام وحشیانه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: به کسانی که در داخل و خارج می‌گفتند به فرض، چرا ما در دفاع از سوریه ورود کردیم باید گفته شود که امنیت امروز ما مرهون همین اقداماتی است که فراتر از مرز‌های ما در حال انجام است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) گفت: در بین شهدای عزیز رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور نیز حضور دارند که از انتصاب ایشان بیش از یک ماه نمی‌گذشت.

وی بیان کرد: دشمنان ما باید بدانند که ملت شهید پرور ما و در رأس آن نیرو‌های مسلح ما با این اقدامات، از صحنه خارج نخواهند شد و ثابت کرده‌اند که تا پای جان پای آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خواهند بود