دشمن از جنگ نظامی با انقلاب اسلامی درمانده شده است

 حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در بیست و سومین یادواره شهدای منطقه «گلشهر» چهار دانگه که با حضور اقشار گوناگون مردم، خانواده‌های معظم شهدا، جمعی از مسئولین و ائمه جمعه اسلامشهر برگزار شد، طی سخنانی پیروزی در جنگ اقتصادی را حتمی دانست و گفت: ملت ایران استقلال، آزادی و نظام سیاسی برآمده از اراده خود را انتخاب کرده و در این راه لحظه ای در مقابل مستکبران و زورگویان جهانی کوتاه نخواهد امد.

وی رمز امنیت موجود در ایران و منطقه خاورمیانه را قدرت نظامی و دفاعی  ایران دانست و افزود: ایران امنیت را در همه دنیای اسلام می خواهد و در این مسیر در کنار قدرت سیاسی و ثبات امنیتی گام های بلندی در مسیر رشد و توسعه علمی و تحکیم زیرساخت‌های اقتصادی برداشته است.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به قدرت جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: قدرت فاخر و افتخارآفرین مقاومت لبنان، مشت محکمی بر سینه مجروح و بی‌روح  صهیونیست است، سید حسن نصرالله که مایه عزت اسلام است و در برابر رژیم صهیونیستی فریادش بلند است، می‌گوید ما تحت رهبری عالم جهان اسلام، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حرکت می‌کنیم، مقاومت  اسلامی در لبنان، یعنی فریاد بلند امام در اندیشه عرب است، در عراق نیز دولت انقلابی و حشدالشعبی مجاهد و انقلابی عراق در کوتاه‌ترین زمان ممکن خط بطلان بر تولد غیرقانونی و نامشروع داعش کشیدند.

 ابوترابی فرد شکست سنگین داعش در سوریه را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: سرویس‌های اطلاعاتی سیا و موساد حضور داعش در منطقه عراق و سوریه را برای سرکوب مبارزات انقلابی مردم این کشورها علم کردند، اما در این عرصه نیز با شکست مواجه شدند، چرا که در برابر اراده ای قوی و الهی و اتحاد و انسجام، چاره ای جز شکست ندارند.

امام جمعه موقت تهران گفت: رمز مقاومت ملت قهرمان سوریه در برابر اتحاد نامقدس آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، آل سعود و قدرت‌های بیگانه، انقلاب اسلامی ایران بود، این انقلاب اسلامی و اندیشه‌های  امام خمینی (ره) و مواضع قاطع و مقتدرانه رهبر انقلاب  بود که سوریه را از حلقوم آمریکا بیرون کشید.

وی گفت: امروز دشمن از جنگ نظامی با انقلاب اسلامی درمانده شده است و سعی دارد با بهره گیری از عده‌ای افراد خودفروخته و رسانه‌های بیگانه و فضاهای مجازی علیه نظام اسلامی توطئه کرده و به مقصد خود برسد، حال آن که قطعا موفق نخواهد شد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان در ورزشگاه آزادی اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی در طول ۴۰ سال عمر پر برکت خود، به جایگاه بسیار متفاوتی در تاریخ ایران نسبت به گذشته  قرار گرفته است، باید موفقیت های خود را شناخته و قدردان آن باشیم، در طول دوران استبداد و خفقان کشور، همواره ملت ایران مورد تحقیر قرار گرفته و شأن و منزلتی نداشت، اما امروز استقلال ایران در سراسر جهان مثال زدنی است.

وی تحولات بنیادی و کلیدی در ایران، منطقه خاورمیانه و دنیای اسلام و سرزمین‌های  اشغالی و جهان در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: امروز ایران به‌عنوان یک پایگاه مبارزه با دولت‌های استبدادی غرب و نظام سلطه نقش ایفا می‌کند و در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده است و این جایگاه بسیار فاخری است که جمهوری اسلامی ایران موقعیت پرچم‌داری در مبارزه با استبداد و حاکمیت  آمریکا را در طول ۴ دهه گذشته برافراشته است.

ابوترابی فرد انقلاب اسلامی یمن را متأثر از انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: در یمن، انقلابیون، شعار انقلاب اسلامی را سر داده‌اند و این نشان از نفوذ سیاسی و فرهنگ ملت  ایران و عمق نفوذ اندیشه‌های  سیاسی شهدای ما است.