" اوشین " دوباره به خانه‌ها می‌آید

افكار نيوز: استوديو مستر فيلم قصد دارد سريال دهه ۶۰ سيما سالهاي دور از خانه (اوشين) را كه ايرانيان با آن خاطرات بسياري دارند، با دوبله جديد به بازار عرضه كند.

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، استودیو «مستر فیلم» پس از ۱۶ سال دوباره به مناسبت ایام مبارکه ماه شعبان با حضور «محمد حقیقی»، «مجتبی ترکمن» و «امین نوری» از صدابرداران پیشکسوت افتتاح شد.
برپایه این گزارش، «مستر فیلم» در چهار ساله اول انقلاب دست به دوبله فیلم‌های بزرگی زد و از فیلم‌های دوبله شده در آن دوران بین سال‌های ۱۳۵۸ تا ۱۳۶۲ می‌توان به فیلم‌های: «دیوانه از قفس پرید» و «بر باد رفته»، «مردی برای تمام فصول» و «جنگ ستارگان»(قسمت دوم) اشاره کرد که پس از عزیمت هرمز بختیاری به اسپانیا صاحب این استودیو فعالیت‌هایش متوقف ماند.
«جهانبخش بختیاری» درباره از سرگیری فعالیت‌های «مستر فیلم» به فارس، گفت: نظر به این که در گذشته این استودیو فعالیت‌های بزرگی را انجام داده در نظر دارد بزرگان دوبله را دوباره در کنار هم گرد آورد و همچنان فیلم‌های درجه یک را با نظر کارشناسان دوبله کند.
وی در ادامه افزود: برای انجام بهترین‌های دوبله از کوششی فرو گذار نخواهم بود و سعی در احیای نام دوباره این استودیو را دارم.
وی اشاره کرد کرد قبل از راه اندازی مجدد «مسترفیلم»، آثار متنوع و بزرگی را همچون: «نجات سرباز رایان»، «گلادیاتور»، «مجموعه فیلم فیلم‌های اوشن» و «بنجامین باتن» با صرف هزینه بسیاری دوبله کرده است و در نظر دارد «سال‌های دور از خانه» که ایرانیان با آن خاطرات بسیاری دارند را با دوبله جدید به بازار عرضه کند.
وی در پایان این گفت‌وگو نیز اظهار داشت: با توجه به شنیده‌ها طرح اکران فیلم‌های خارجی در راه است این استودیو قابلیت امکان دوبله ۳۵ میلمتری را نیز دارد.
انتهای پیام / ب.