خواب آشفته تروریست‌ها بدلیل اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی ایران

اصغر سلیمی ، در خصوص عملیات‌های موفق ارتش در به هلاکت رساندن تروریست‌ها در مرزهای غربی کشور، گفت: خوشخبتانه می توان اذعان کرد که مجموعه های امنیتی ایران اسلامی امروزه به عنوان یکی از قدرتمندترین سرویس های اطلاعاتی دنیا محسوب می شوند.

برخی کشورهای خاورمیانه به جولانگاه تروریست ها تبدیل شده است

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در واقع امروزه منطقه خاورمیانه با هجمه های مختلف از جمله جولان گروهک های تروریستی مواجه است و این مهم در حالیست که مشاهده می شود ایران در امنیت به سر می برد.

استفاده ابزاری آمریکا و مستکبران از گروه های تروریستی برای ایجاد ناامنی

وی با اشاره به اینکه در کشورهای اطراف ایران همانند افغانستان، پاکستان، عراق و غیره ناامنی های مقطعی مشهود است، ادامه داد: در این بین دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می کنند با استفاده ابزاری از گروهک های تروریستی و تجزیه طلب، اقدامات تروریستی در ایران انجام دهند؛ به عنوان مثال چندی پیش یک تیم تروریستی تجزیه‌‌طلب که از مرزهای غربی وارد و در یک خانه تیمی مستقر شده بودند توسط وزارت اطلاعات انهدام شدند.

تمام تحرکات اطراف کشورمان توسط سرویس های اطلاعاتی رصد می شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه امروزه تمام تحرکات اطراف کشورمان توسط سرویس های اطلاعاتی رصد می شود، اظهار کرد: به عنوان مثال دستگیری فردی مانند ریگی نشان داد که اشراف اطلاعاتی مجموعه های نظامی ایران چقدر زیاد است و در منطقه حرف اول را می زند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد دشمنان نیز دریافته باشند که دیگر نمی توانند از ظرفیت تروریست ها برای ایجاد ناامنی در کشور استفاده کنند زیرا تورهای اطلاعاتی بسیاری برای به دام انداختن منافقان پهن شده است.