فولادگر: هیچ ضربه تروریستی و امنیتی علیه ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند

حمیدرضا فولادگر، با اشاره به اقدامات تروریستی که اخیرا علیه ایران افزایش یافته، گفت: در مسائلی که سال های اخیر اتفاق افتاده است دنیای استکبار و عوامل آنها در منطقه با برنامه ریزی حساب شده عمل کرده و با حمایت از گروه داعش تصمیم به تغییر نقشه سیاسی منطقه گرفتند.

نماینده مردم اصفهان  در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در حال حاضر وارد عرصه بسیار خطیری شده ایم که در نهایت به این قیمت شد که هم امنیت کشورمان تأمین شد و هم تروریسم به هدف خود برای برهم زدن نقشه خاورمیانه دست نیافت.

وی ادامه داد: اگر کسی از بیرون از جغرافیا و تاریخ کنونی اقدامات جمهوری اسلامی در منطقه را ببیند خواهد دید که کار عظیمی صورت گرفته است واقدامات تروریستی که قادر به کشف و خنثای آن نمی شویم در برابر آن تعدادی که کشف و خنثی می شوند هیچ است.

فولادگر در ادامه با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از طریق نقاط آسیب پذیر مثل مرزها و قومیت ها استفاده می کنند تا به نظام ضربه بزنند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که دوران بزن دررو تمام شده از این رو هرکس اقدام به زدن ضربه علیه نظام کند، به زودی بازگشت آن را خواهد دید.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه باید از توان دیپلماسی بیش از این استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اعتقادی به قطع ارتباط با هیچ کشوری نداریم اما تا زمانی که واشنگتن چنین سیاستی در قبال ایران دارد وارد مذاکره با آمریکا نمی شویم و هرگاه ضربه امنیتی بخوریم قطع ضربه امنیتی خواهیم زد که این بستگی به توان دیپلماسی خارجی ما دارد که باید تقویت شود.