شریعتمداری نسبت به دیگر و زرای پیشنهادی راه سخت‌تری برای کسب رأی اعتماد دارد

علی اسدی‌کرم نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی چهار وزارتخانه از سوی دولت به مجلس، گفت: در میان وزرای پیشنهادی محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی کار راه سخت‌تری را برای کسب رأی اعتماد از مجلس نسبت به دیگر وزرای پیشنهادی (وزرای پیشنهادی اقتصاد، راه و صنعت) دارد و باید ضمن تشدید رایزنی‌های  خود با نمایندگان، برنامه‌های منسجم و خوبی را برای تصدی وزارت کار به نمایندگان ارائه دهد. 

وی با بیان اینکه بگو مگوهایی بین نمایندگان و محمد شریعتمداری وجود دارد، افزود: در جریان استیضاح شریعتمداری در دوران وزارتش در وزارت صنعت، شریعتمداری هیچ‌گاه در جلسات استیضاح در کمیسیون صنایع حاضر نشد تا به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد. 

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در رابطه با فرهاد دژپسند باید بگویم که وی را در جلسات کمیسیون بودجه دیده و بیشتر آشنایی من با وی به این جلسات بازمی‌گردد که دفاعیات وی از لایحه بودجه دولت و بیان مطالب نشان‌دهنده اشرافش بر این بخش و قاطعیت وی داشت.

اسدی کرم خاطرنشان کرد: در رابطه با اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی تنها می‌دانم که وی استاندار مازندران و مدتی هم معاون وزیر دفاع بوده و مدیر اجرایی قاطعی است و در ارتباط با رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت هم با توجه به شناختی که نمایندگان از وی دارند و سه دوره هم رئیس کمیسیون صنایع مجلس بوده، با رأی بالایی به عنوان وزیر صنعت برای وزارتش از مجلس رأی اعتماد خواهد گرفت. 

وی در پایان گفت:‌ آنچه که در اینجا قابل ذکر است این است که شریعتمداری شرایط سخت‌تری برای کسب رأی اعتماد از مجلس دارد و اسلامی هم باید بیشتر خود را به نمایندگان بشناساند و برنامه‌های خود را ارائه دهد.