فرمانده نیروی دریایی ارتش از مرز شلمچه بازدید کرد

 امیر دریادار حسین‌ خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز در حاشیه بازدید از مرز شلمچه،گفت: شهادت برای ملتی که در این مسیر قدم برمی‌دارد یکی از آرمان‌ها و بالاترین افتخار است و این ملت به‌طور حتم همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند اسارت ندارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اربعین حسینی متعلق به همه شیعیان جهان و در رأس آن ملت ایران است که همه عزادار آن حضرت بوده و در حال برگزاری این مراسم باشکوه و باعظمت هستند، افزود: نیروی دریایی ارتش اقدامات هم‌افزایی خوبی را در راستای بزرگداشت اربعین انجام داده که ازجمله آن می‌توان به برپایی دو موکب در مرز شلمچه توسط پادگان شهدای تکاور خرمشهر اشاره کرد. در این موکب‌ها برای پذیرایی از زائرانی که این مسیر را برای رفتن به عراق انتخاب کرده‌اند، ظرفیت خوبی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این موکب‌ها سه وعده غذایی شامل صبحانه، ناهار و شام به همراه میان وعده برای پذیرایی از زائران پیش‌بینی‌شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه افزود: این بیمارستان ظرفیت بسیار خوبی را برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی برای زائران در مرز شلمچه ایجاد کرده است.

دریادار خانزادی با بیان اینکه این بیمارستان تاکنون خدمات بسیار خوبی به زائران ارائه کرده است،گفت: روز گذشته بالغ‌بر 700 نفر از زائران از بیمارستان صحرایی نداجا، خدمات درمانی دریافت کردند.

وی همچنین به استقرار تیم واکنش سریع شامل آمبولانس و خودرو آزمایشگاهی در این بیمارستان اشاره کرد و افزود: با استقرار این تجهیزات در هر موقعیتی که نیاز به امکانات باشد، خدمات قابل‌ارائه هستند، ضمن آن‌که یک پارکینگ هزار دستگاهی برای همکاران‌مان در منطقه شلمچه ایجاد کردیم  تا بدون مزاحمت برای سایر مجموعه‌ها بتوانند به‌ آسانی تردد و خدمات‌رسانی کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: درمجموع به نظر می‌رسد که امسال نحوه خدمات‌رسانی، همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و آحاد ملت در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و تا امروز نیز مسئله‌ای پیش نیامده است.

وی بابیان اینکه با تلاش همگان امنیت و نظم بسیار خوبی در مرز شلمچه برقرار است، افزود: مردم با فرهنگ بسیار بالایی در این مسیر در حال حرکت هستند.

دریادار خانزادی تصریح کرد: روز گذشته از فعالیت دیگر همکاران‌مان در نیروهای مسلح بازدید کردیم و از نزدیک شاهد همکاری بسیار خوب و امکانات مناسب برای رفاه حال زائرین اربعین حسینی بودیم. مجموعه این هم‌افزایی کمک می‌کند تا این نهضت بسیار ارزشمند که پشتوانه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است بانظم بسیار خوبی پابرجا بماند، این نهضت شعار مشخصی دارد و آن‌هم این است که همه اینجا جمع شده‌اند تا دنبال کننده راه امام حسین(ع) و نهضت او که ظلم‌ستیزی است، باشند.