رفتار دانمارک در قبال سفیر ایران یک توطئه آمریکایی است

 منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به احضار سفیر کشورمان  در دانمارک به وزارت امور خارجه این کشور گفت: این توطئه یک توطئه صهیونیستی است و با توجه به نزدیک بودن تفاهم ایران و اروپا برای رونمایی از بسته حمایتی اروپا در خصوص برجام این اقدامات بی‌اساس در این راستا انجام می‌شود تا اروپا را متوقف کنند و نگذارند دست به این همکاری بزنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این سؤال باید از دولت دانمارک پرسیده شود که این عنصر ضدانقلاب و تروریستی (رئیس جبهه الاهوازیه) در کشور شما چه کار می‌کند و چرا اجازه می‌دهید عناصری که مردم ایران را در 31 شهریور به گلوله بستند و تعداد قابل توجهی را شهید و مجروح کردند به چه اجازه در خاک کشورتان نگه می‌دارید؟

وی افزود: اینکه فردی یک عکسی را در کشور دانمارک گرفته چه ربطی به سفیر کشورمان و وزارت امور خارجه ما دارد که وزارت امور خارجه دانمارک سفیر کشور ما را فرا می‌خواند.

حقیقت‌پور در پایان خاطرنشان کرد: دولت دانمارک باید بداند این خوش رقصی‌ها در احضار سفیر ایران برای رژیم صهیونیستی و آمریکا چاره درد سیاسی آنها نیست. بهتر است عاقل باشند و عاقلانه رفتار کنند.