پیام فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت 13 آبان

امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت(13 آبان) سالروز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز پیامی صادر کرد.

متن پیام فرماندهی نیروی دریایی ارتش به شرح زیر است:
 
13 آبان سند افتخار مردم قهرمان ایران اسلامی در حق‌طلبی و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی است. به یُمن سالها تلاش و ایستادگی ملت غیور، این روز عزیز و افتخارآمیز در ذهن جهانیان آنچنان تثبیت گردیده است که در تقویم بین‌المللی  به‌عنوان نقطه عطف مبارزه با استکبار جهانی ثبت شده است و مردم آزادیخواه و آزاده دنیا آن‌را با دیده احترام و تکریم می‌نگرند.

سردمداران نظام سلطه  نیز اهمیت این روز را درک کرده و رویارویی خود با ایران اسلامی به‌عنوان پرچمدار این مبارزه را تحت عنوان شدیدترین تحریم‌ها، به این روز موکول نموده‌اند تا گزینه‌های خود برای کم اثر کردن تاثیرات این دستاورد جهانی را در این روز ارزشمند رونمایی ‌کنند. 

13 آبان به نوعی تاریخچه انقلاب اسلامی است. تاریخی که از تبعید حضرت امام (ره) آغاز و با شهادت دانش‌آموزان انقلابی در سال 57 توسط رژیم سفاک پهلوی به اوج رسید و با تسخیر لانه جاسوسی سرآغاز یک مبارزه جهانی علیه استکبار جهانی را رقم زد. تاریخ انقلاب اسلامی این روز را نقطه عطف تحولاتی می‌داند که روندها و مسیر جریانات اجتماعی، سیاسی و نظامی را در ابعاد جهانی تغییر داد.

تغییری که موجب بر هم خوردن نظام قدرت و ترتیبات امنیتی و شکل‌گیری نظامات و ترتیبات جدیدی در سطح منطقه و جهان گردید.  فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در مراسم دانش‌آموختگی و تحلیف مشترک دانشگاه‌های افسری سالجاری در دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی(ره) نوشهر خطاب به کارکنان ارتش فرمودند: "در کشور عزیز ما این امتیاز وجود دارد که ملّت با زبان رسا، بدون هیچ پنهان‌کاری،‌ ایستادگی خود را در مقابل ظلم جهانی و استکبار جهانی ابراز می‌کند؛ علّت دشمنی استکبار با ایران اسلامی و با ملّت ایران هم همین است.

شما از این ملّت دفاع می‌کنید، شما از این کشور با همه‌ وجودتان و با احساس و انگیزه‌ عمیق دینی و میهنی خودتان دفاع می‌کنید؛ این خیلی افتخار است؛ این افتخار را مغتنم بشمارید و حفظ کنید... امروز مسئولیت ارتش، یک مسئولیت افتخارآفرین است؛ شما از کشوری دفاع می‌کنید، از ملّتی دفاع می‌کنید که پرچمدار آزادگی و عدالت در سطح جهان است." 

ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، این روز عزیز را به آحاد ملت قهرمان و به‌ویژه دانش‌آموزان ارجمند که ذخایر امید ملت و آینده‌سازان این مرز و بوم به‌شمار می‌روند تبریک عرض نموده و اعلام می‌نمایم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در راستای حفظ و صیانت از این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی که حاصل خون شهدا و ایثار جانبازان و ایثارگران و تلاش فرد فرد ملت ایران در طول چهل سال از عمر پربرکت انقلاب است، قاطعانه، فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) را سرلوحه کار خود قرار داده و ضمن درک ارزش‌های این دستاورد جهانی با اتحاد و یکپارچگی، بصیرت عمیق و اراده جدی نشأت گرفته از ایمان اسلامی و عرق میهنی و در سایه رهبری حکیمانه و خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) همچون دژی مستحکم و تسخیرناپذی از آرمان‌های انقلابی حضرت امام (ره)، نظام مقدس جمهوری اسلامی، میهن عزیز اسلامی و ملت عظیم الشأن دفاع خواهد نمود و در این مسیر از بذل جان دریغ نخواهد ورزید. 

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران 
دریادار دکتر حسین خانزادی