مهمترین وظیفه ما پشتیبانی از ولایت است

به گزارش مهر، محموداحمدی نژاد ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان ولایت قزوین گفت: امروز شیاطین دور ایران حلقه زده اند تا موتور محرکه شریعت برای رسیدن به قله ها را از کار بیندازند و اصل کینه ودشمنی آنها با امام زمان (عج) است.

وی افزود: هر کس دشمن امام زمان(عج) باشد دیگر چیزی برای عرضه ندارد و مانند کسانی که امام حسین(ع) را رها کردند و در جبهه حق ایشان را تنها گذاشتند و تنها دور سنگ ها چرخیدند سرنوشتی جز نابودی ندارند و به ورطه سقوط کشیده می شوند.

رئیس جمهور تصریح کرد: شیاطین داخلی و خارجی همگی بسیج شده اند و با حلقه زدن به دور ایران اسلامی می خواهند نگذارند تا یک کشور با اندیشه های توحیدی خود را بالا بکشد و به تعالی دست یابد.

محمود احمدی نژاد یادآورشد: وظیفه مهم ما در این شرایط این است که پیوسته پیرو خط امام راحل و ولایت باشیم و ماموریت تاریخی خود را برای نجات انسانها و انسانیت به خوبی انجام دهیم.

رئیس جمهور بیان کرد: این حرفها ریشه در عمق تاریخ دارد و عمق خواسته همه مردم کشور است که باید به اجرا درآید.

در این مراسم مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اکبر نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، احمد عجم استاندار، آیت الله باریک بین نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، آیت الله اسلامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی استان نیز حضور داشتند.