سرلشکر صالحی سرنوشت سیاه صهیونیست‌ها را ترسیم کرد

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ان‌شاءالله رژیم صهیونیستی در جنگ بعدی که در روایات خودشان هم هست و می‌گویند ۱۱ روز طول می‌کشد، پناهگاه‌های شان بدل به گورهای دسته جمعی می شود.

امیر سرلشکر سید عطاالله صالحی صبح دیروز طی سخنانی در مراسم هفتمین همایش ملی پدافند غیرعامل با بیان اینکه در شرایطی که این همایش برگزارشد، پدافند هوایی هم مانور خود را انجام می‌دهد، گفت: پدافند غیر عامل هنوز در کشور جاری و ساری نشده است که اگر بتوانیم این کار را بکنیم بهترین مکمل را برای پدافند عامل به دست آورده ایم. شاخصه‌های پدافند غیر عامل از جهت تعریف، چندان سخت نیست اما اینکه در تمام سطوح جاری شود کاری است که باید انجام شود و همیت این کار را مسئولین باید به دستش آورند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در گذشته نیز پیروزی در جنگ‌ها مخصوصا در فرانسه به گونه‌ای بود که این هدف با استفاده از پدافند غیر عامل انجام می‌شد، اظهار کرد: در لبنان نیز حزب الله با استفاده از پدافند غیر عامل و با چاشنی دفاع عامل توانستند در جنگ ۳۳ روزه پیروز میدان باشند و این امر در جنگ ۲۲ روزه در غزه هم عملی شد.

صالحی با تاکید بر اینکه اگر رژیم صهیونیستی از پدافند غیر عامل و پناهگاه‌ها استفاده کند چون کشوری است که عمق ندارد به جایی نیز نخواهد رسد، تصریح کرد: ان‌شاءالله آنان در جنگ بعدی که در روایات خودشان هم هست و می گویند که ۱۱ روز طول می‌کشد، این پناهگاه‌های شان بدل به گورهای دسته جمعی شان می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به تامین امنیت کافی در شرایط جنگی باید جزو مولفه‌های اصلی ساختمان سازی در شهرها باشد، گفت: باید پیش بینی دقیقی از محل ساخت کارخانه‌ها و ساختمان‌های مسکونی توسط مسئولان استانی و فرماندران رعایت شود.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با مولفه‌هایی که در سطح کشور جاری و ساری و از آن تبعیت می‌کنیم، فرهنگ پدافند غیر عامل را کاملا جا بیندازیم.