سردار سلیمانی خواب را از چشم ناوگان آمریکا گرفته است

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی ضمن اشاره به موضوع پاسخ اینستاگرامی سردار قاسم سلیمانی به سخنان اخیر دونالد ترامپ در مورد تحریم های ایران،گفت:سردار سلیمانی بر خلاف رجز خوانی های ترامپ همیشه حرف هایی را که زده ،اثبات کرده است.

سردار سلیمانی خواب را از چشم ناوگان آمریکا گرفته است

وی افزود:سردار قاسم سلیمانی حافظه ای از ترامپ را تکان داد که متوجه شود؛چراکه آنها برای تجزیه خاورمیانه،وجود داعش و تروریسم در منطقه تلاش کرده بودند،اما همه نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.الان هم در خلیج همیشه فارس خواب را از چشم ناوگان آمریکا گرفته است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی تاکنون تمام صحبت هایش را اثبات کرده است،ادامه داد:در هر جای دنیا که ترامپ بخواهد اراده بکند و شیطنت کند در مقابل وی می ایستد.

عضوکمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات درمجلس با بیان اینکه امنیت کشور ما مدیون سپاه قدس،رزمندگان مدافع حرم و شهدای این مملکت است،تاکید کرد:آنها توانستند نقشه های ترامپ را نقش بر آب کنند.

ترامپ به یک قدرت نظامی پوشالی مبدل شده است

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ترامپ واقعاً کوچکتر از این حرف‌ها و رجزخوانی ها است؛چرا که به یک قدرت نظامی پوشالی مبدل شده است؛فارغ از این که ما توانستیم در لایه‌های مختلف و در همه جای جهان نفوذ پیداکنیم. ‌

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است؛نمی توانیم بگوییم تا اینجای کار تحریم‌ها اثرگذار نبوده است اما با صحبت های ترامپ فاصله دارد؛خارج ازرجزخوانی های ترامپ شما می بینید که کشور راه خودش را می رود و به قوت خودش باقی است،هیچ اتفاق تلخی نیفتاده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به حوادث دی ماه سال گذشته ،تصریح کرد:حوادث دی ماه سال گذشته کنترل شد،علیرغم اطلاعیه‌های پیاپی بوق های رسانه ای و رسانه های معاند که برای فروپاشی نظام روز و ساعت تعیین می کردند؛ولی هیچ اتفاقی نیفتاد، البته  مسئولین نظام باید تلاش بیشتری کنند تا مشکلات مردم به حداقل برسد.

به گزارش خانه ملت؛ سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران با انتشار تصویری در اینستاگرام در پاسخ به توئیت جنجالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا نوشت: "قمار باز! من حریف تو هستم.

" آقای ترامپ قمارباز! بدان در آنجایی که فکر نمی‌کنی، ما در نزدیک شما هستیم. در هر کجا که تصور نمیکنید ما در کنار شما هستیم. ما ملت شهادت هستیم، ما ملت امام حسین(علیه‌السلام)هستیم. بپرس ما حوادث سختی را پشت سر گذاشتیم. بیا! ما منتظریم؛