بیانیه سازمان بسیج رسانه در محکومیت جنایات در یمن

در این بیانیه آمده است: با گذشت بیش از سه سال از تهاجم همه‌جانبه به مردم بی‌دفاع یمن که باعث کشته شدن هزاران زن و کودک شده است، ائتلاف منحوس به سرکردگی رژیم آل سعود به حملات ددمنشانه خود افزوده و در سکوت مرگبار نهادهای بین‌المللی اقدام به جنایات تازه‌ای مانند حمله به بیمارستان مادران و کودکان و قتل عام شیرخوارگان و زنان باردار کرده است.

هدف از این حملات به زانو در آوردن مردم مقاوم یمن و از بین بردن استقلال این کشور است که با چراغ قرمز کشورهای غربی و کمک‌های نظامی و لجستیکی آنها صورت گرفته است، لذا دولت‌های غربی نیز در این وحشیگری‌ها نقش پررنگی داشته و عامل تداوم آن هستند.

رسانه‌های غربی نیز به تأسی از دولتمردان خود چشم بر جنایات سعودی ها بسته و ژست‌های حقوق بشری و رسانه‌ای خود را فراموش کرده‌اند تا به واسطه دلارهای کثیف نفتی سرپوشی بر این جنایات بگذارند و صدای مظلومان را خفه کنند.

سازمان بسیج رسانه رسانه ادامه حملات وحشیانه به مردم یمن را محکوم کرده و خواهان پایان فوری آن است و از همه خبرنگاران بیدار جهان می‌خواهد تا با روشنگری در برابر این جنایت‌های ضدبشری که جان 8 میلیون یمنی را به خطر انداخته است، وظیفه حرفه‌ای و انسانی خود را ایفا کنند.

به طور قطع عاملان کشتار ده‌ها هزار یمنی که هزاران نفر دیگر را زخمی و میلیون‌ها یمنی را آواره کرده و تمام قوانین بین‌المللی حقوق بشر و توافقنامه‌های چهارگانه ژنو را زیر پا گذاشته‌اند باید در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه شده و به سزایی جنایت سبعانه خود برسند.