شکارچی: هرچه داریم از خون شهیدان است

سردار ابوالفضل شکارچی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای شهر بهاران از سلسله برنامه‌های گرامیداشت کنگره ملی شهدای خط‌شکن فلاورجان اظهار کرد: شهدای دوران دفاع مقدس در اوج نقطه کمال و سعادت نظاره‌گر اعمال و رفتار ما بوده و به فیض عظیم شهادت دست یافتند.

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: در میدان عمل مبارزه با هوای نفس شعار تمامی عاشقان و دلدادگان مکتب شهادت بود که به‌خوبی این شعار را به شعور تبدیل کردند و در میدان مهاجرت از نفس خود هجرت کردند.

وی ادامه داد: شهدای ایران اسلامی با عبور از خانواده خود در میدان جهاد حاضر شدند تا به این مرحله دست یابند که خداوند آن‌ها را بپذیرد و در پیشگاه خداوند روسفید باشند.

شکارچی بیان کرد: به شهدای دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هیچ‌کس وعده پست و مقام و شهرت نداد و آنان نیز به طمع دنیا در میدان ایمان و هجرت و جهاد حضور پیدا نکردند بلکه برای رضایت الهی بود و قطعاً آنان رستگاران هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: شهرستان فلاورجان و در مجموع استان اصفهان به‌عنوان پیشتاز در عرصه دفاع مقدس و صحنه‌های گوناگون انقلاب حاضر شدند و لقب خط شکنان شایسته شهدای این دیار است.

وی اشاره کرد: هر زمان دلاورمردی‌های رزمندگان لشگر امام حسین (ع) و نجف اشرف که اغلب شهدای این شهرستان از این دولشکر پرافتخار دفاع مقدس بودند مرور می‌کنیم بدون شک به این موضوع پی خواهیم برد که رشادت‌های آنان لرزه براندام دشمنان می‌انداخت و پشتوانه آن فرماندهان غیور همان رزمندگان این شهرستان بودند.

شکارچی با اشاره به خاطره‌ای از شهید کاظمی بیان کرد: این شهید بزرگوار عاشق شهادت بود که نهایت به آرزوی خود رسید و اگر امروز برای شهدا مراسم یادواره گرفته می‌شود به این دلیل است که ما راه و رسم آنان را فراموش نکنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز به پشتوانه خون پاک شهدا به کشوری مقتدر و باصلابت تبدیل شده‌ایم که اجازه دخالت بیگانگان را به این مرزوبوم نمی‌دهیم.

وی تأکید کرد: باعث تأسف است که برخی افراد امروز می‌گویند تا چه زمان باید از دفاع مقدس و جریان مقاومت حمایت کرد، درحالی‌که گویا فراموش کرده‌اند هرچه دارند خون‌بهای شهیدان است.

شکارچی افزود: انقلاب اسلامی به وجود نیامد که افرادی نااهل به مسؤولیت برسند و حرمت شریعت را رعایت نکنند، درحالی‌که شعار انقلاب همواره حمایت از مظلومان و خدمت به مردم بوده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: امروز پیشانی‌بند‌های شهدای فلاورجان به پیشانی حزب‌الله بسته‌شده که امیداست به توفیق الهی به نابودی رژیم صهیونیستی بیانجامد.

وی در پایان گفت: همگان وظیفه‌دارند که نگذارند مسیر شهدا فراموش شود و علم آنان بر زمین گذاشته شود و در این موضوع قطعاً نیاز به بصیرت و بینش عمیقی وجود دارد که رهنمودهای، ولی فقیه زمان این موضوع را به‌خوبی روشن می‌سازد.