به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ستاد نماز جمعه تهران طی بیانیه‌ای عموم ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی را برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

در آغاز سی و چهارمین بهار آزادی و پیروزی تاریخی و باشکوه انقلاب اسلامی ایران و هفته وحدت، بار دیگر بیانات پرشور و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نمازجمعه ۱۴ بهمن ۹۰ سیمای پرصلابت معمار کبیر انقلاب اسلامی را در دل و جان ملت قدرشناس زنده کرد و روحیه مضاعف به تمام مسلمانان و آزادگان جهان اهدا نمود.

خطبه‌های عمیق و روشنگرانه معظم له در ارائه تحلیلی جامع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرایط بین‌المللی و هشدار بشیر و نذیر مقتدای بسیجیان زمان، ضمن ترسیم افق درخشان، عملکردهای انقلاب اسلامی را مورد واکاوی قرار دادند.

فوق تحلیل ولی امر مسلمین جهان از روند پیشرفت کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان، همانند اقیانوس خروشان بر علیه قابیلیان قد علم کرده و تمام توطئه‌ها و نقشه‌های مسموم را در نطفه خفه کرد و وحدت و بصیرت را به مردم و مسئولان هدیه نمود. حال مردم جهان مترصدند که حضور ملت فهیم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال چگونه خواهد بود؟

یوم‌الله ۲۲ بهمن تحولی جدید در خروش سایر ملت‌ها و امت‌های اسلامی به پا خاسته خواهد بود که همصدا با مردم انقلابی ایران اسلامی غبار لیبرالیسم و کاپیتالیسم را خواهد شست و ضمن ادای تکلیف، خط بطلانی بر نقشه شوم آمریکایی - اسرائیلی استکبار خواهد کشید.

لذا ستاد نمازجمعه تهران ضمن دعوت از عموم ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بدینوسیله اعلام می‌دارد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به مثابه سقوط باقی مانده‌های جبهه درهم پاشیده سران خودفروخته کشورهای عربی می‌باشد که مردم بصیر ایران اسلامی گسترده و پرشور در صفی واحد و با شعارهای کوبنده خود، ضمن نمایش یکپارچگی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان عالم خواهد زد و بار دیگر با حضوری تاریخی، عشق خالص خود به عزیز قلوب جان‌ها، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را به جهانیان نشان خواهد داد.