اصلاح طلبان به دنبال گذر از دولت روحانی/ لیبرال ها تکرار می کنیم را فراموش کردند؟

گروه سیاسی- روزنامه اصلاح طلب آرمان در یادداشتی نوشته است: رویکردها و عملکردهای دولت در حوزه‌های مختلف به حدی ضعیف و ناامید کننده بوده که اگر از کسی در این ارتباط پرسش شود همه دولت روحانی را مقصر وضع فعلی جامعه می‌دانند. مشخصاً دولت نتوانسته به وعده‌های خود و مطالبات مردم عمل کند.

به گزارش افکارنیوز، همین امر موجب شده تا موجی از نارضایتی میان بیش از ۹۰ درصد مردم از دولت به‌وجود آید. چه اینکه به گفته برخی از فعالان سیاسی اگر همین فردا نیز انتخابات برگزار شود شاید رئیس‌جمهور ۲ میلیون نیز رأی نیاورد. اوضاع روابط روحانی با سرمایه اجتماعی خود به حدی بحرانی است که دیگر مردم حرف دولتمردان را باور ندارند. جریان حامی یعنی اصلاح‌طلبان نیز کم‌کم در حال جدا کردن کاسه خود از دولت هستند و جدایی از دولت و اعتدالیون را بر قرار مقدم می‌دانند. چه اینکه انتخابات ۹۸ نیز در پیش است.
از سوی دیگر معروفترین تئوریسین اصلاح طلبان یعنی سعید حجاریان با صراحت در مصاحبه ای اعلام کرده بود که اصلاح طلبان بگویند، دولت روحانی دولت ما نیست.
فرار از مسئولیت تئوری همیشگی اصلاح طلبان است، هیچگاه این طیف سیاسی به کوتاهی ها و اشتباهات خود اعتراف نکرده اند و حالا نیز به جای عذرخواهی از مردم به خاطر وجود مشکلات اقتصادی به دنبال راه فراری هستند تا خود را از دولت روحانی جدا کنند.
نکته اول اینکه مگر اصلاح طلبان سخن لیدر خود که یکی از سران فتنه است را فراموش کرده اند که گفت " تکرار کنیم" و یا همایش ها و میتینگ های مختلفی که در انتخابات برگزار کردند و تمام قد پشت روحانی ایستادند حالا مگر می شود خودشان را از دولت تافته جدا بافته ببینند؟
عملکرد دولت هر چه باشد به پای اصلاح طلبان نوشته شده است و مطمئنا راهی برای جدایی آنها از روحانی نیست، از سوی دیگر لیبرال ها به جای اینکه به دنبال طلاق سیاسی باشند بهتر است دولت را کمک کنند تا به مردم خدمت کن، هنوز فاصله زیادی تا انتخابات مانده و دولت باید به شعارها و وعده هایی که داده عمل کند.