تحریم ایران با هدف برهم زدن امنیت منطقه

فرهاد فلاحتی ، با اشاره به تحولات عراق و اظهارات اخیر حیدرالعبادی در خصوص ایران، اظهار داشت: تحریم‌های شدیدی که آمریکا وترامپ علیه ایران وضع کرده‌اند نشان می‌دهد که تمام تلاش آن‌ها برای برهم زدن امنیت منطقه است.

آمریکا با هر روشی به دنبال برهم زدن منطقه است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا گاهی از طریق جنگ مانند جنگی که در یمن راه انداخته و گاهی مواقع نیز از طریق دیپلماسی مانند جریاناتی که بین ایران، عربستان و عراق رخ داده، به دنبال برهم زدن امنیت منطقه است.

وی افزود: پیش و هنگام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری عراق، حرکتی را آمریکا آغاز کرد و رژیم صهیونیستی نیز تلاش می کند تا امنیت در منطقه دچار شکنندگی شود.

سفر رئیس جمهور عراق به ایران نشان از عزم 2کشور برای همبستگی بود

فلاحتی با بیان اینکه ابتدا تلاش شد تا ناامنی ابتدا در عراق ایجاد شود سپس بین ایران و عراق روابط را برهم زنند، ادامه داد: در زمان اربعین نیز آمریکایی‌ها تلاش کردند ولی شکست جدی را متحمل شدند.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط گیری بین روسای جمهوری ایران و عراق انجام شده است، گفت: جلساتی که بین مسئولان ایران و عراق برگزار شده نشان می‌دهد که حرکت دو کشور به سمت همبستگی قدرتمندی پیش می‌رود.

دولتمردان عراقی تحرکات منافقانه برای ایران‌هراسی را با هشیاری رصد کنند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: طبیعتا به همانی میزان که دشمنی و نفاق در منطقه ایجاد می‌شود، در پشت صحنه نیز مواردی رخ می‌دهد تا در منطقه آرامش حاکم نشود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این شرایط باید دو کشور هشیار باشند و احساسی تصمیم گیری نشود، گفت:مسئولان عراقی باید تحرک‌های منافقانه را رصد کنند تا روابط ایران و این کشور دچار اختلال نشود.