خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در نمایشگاه هوایی کیش تجلیل شدند

 مراسم تجلیل از خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در نمایشگاه هوایی کیش با حضور امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر بنی طرفی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروی های مسلح در ستاد نهاجا برگزار شد.

در این مراسم امیر بنی طرفی با تمجید از نقش نیروی هوایی ارتش در برهه های مختلف، از دفاع مقدس تا به امروز ، مراتب قدرشناسی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را بخاطر حضور تاثیرگذار نیروی هوایی در نمایشگاه هوایی کیش که موجب غنای آن شده بود را ابلاغ کرد.

امیر نصیرزاده در این مراسم با تشکر از مجموعه وزارت دفاع بویژه سازمان صنایع هوایی، با بیان اینکه به نمایشگاه کیش چند نگاه وجود دارد، اظهار داشت: نمایشگاه هوایی کیش به علت بازتاب بسیار خوبی که داشته، مورد توجه بازدیدکنندگان علاقمند به صنعت هوایی و شرکت کنندگانی که برای رفع نیازمندی های خود در حوزه صنایع هوایی به نمایشگاه های هوایی آمده بودند قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: نکته در خور توجه برای ما، ارزیابی، توانمندی و چابکی گروه های هوایی شرکت کننده است که خوشبختانه در این بخش، حضور نیروی هوایی مورد توجه ارزیابان داخلی و خارجی قرار گرفته و کسانی که تصور می کردند بدلیل تحریم ها توان عملیاتی ما تحلیل رفته ناگزیر به تجدید نظر در ارزیابی گذشته خود شدند.

امیر نصیرزاده با تشکر از کلیه همکاران خود در پایگاه های مختلف، با اشاره به حضور گروه هایی از لتونی و روسیه در نمایشگاه کیش، اظهار داشت: خلبانان نیروی هوایی با جسارت مثال زدنی در این عرصه وارد شدند و برای تشکیل تیم آکروجت مصمم هستیم  و از این رو از تجربه ی پیشکسوتان هم استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است، در این این مراسم علاوه بر اهداء لوح تشکر وزیر دفاع و پشتیبانی به امیر نصیرزاده، گواهینامه شرکت در این مراسم از سوی صنایع هوایی به نیروی هوایی اهدا شد.