تحرک اسرائیل در نزدیکی لبنان برای جلوگیری از مرگ سیاسی نتانیاهو است

محمدجواد جمالی نوبندگانی در خصوص آماده‌باش ارتش اسرائیل در مرز با لبنان و انجام عملیات سپر شمال، گفت: حکایت اسرائیلی ها در شرایط کنونی همانند فردی است که به دلیل ترس در تاریکی  بلند بلند حرف می زند در حالی که می داند اظهاراتش دروغ محض است.

درخواست اسرائیل از شورای امنیت برای تشکیل جلسه فوق العاده با محوریت حزب الله فرافکنی است

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اسرائیلی ها از شورای امنیت سازمان ملل در خواست کرده اند که با محوریت حزب الله لبنان جلسه فوق العاده تشکیل دهد، اظهار کرد: این مهم در حالیست که نیروهای نیروهای سازمان ملل در لبنان (یونیفل) در مرزهای جنوبی لبنان حضور دارند و تاکنون گزارشی ارائه نکرده اند که ادعاهای واهی اسرائیلی ها را تایید کند.

عملیات محدود اسرائیلی ها در مرزهای منتهی به لبنان برای نتانیاهو مصرف داخلی دارد

وی با بیان اینکه به نظر می رسد عملیات محدود اسرائیلی ها در مرزهای منتهی به لبنان مصرف داخلی برای نتانیاهو دارد، ادامه داد: در واقع نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهد با این عملیات و ایجاد جو روانی شکست کابینه اش در مواه با غزه را کم رنگ کند و در این میان احزاب حامیش را برای همراهی در انتخابات آتی با خودش همراه کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: همچنین باید اذعان کرد که نخست وزیر لبنان در اظهاراتی اعلام کرد، ارتش کشورش تامین امنیت مرزها و گسترش حاکمیت مشروع بر آن را مد نظر دارد که این مهم هشداری برای اسرائیلی ها محسوب می شود تا دست به اقدام پشیمان کننده ای نزنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند با مرگ سیاسی‌‌اش مواجه نشود

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین به نظر می رسد نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند خودش را شرایط کنونی نجات دهد تا مرگ سیاسی اش را مشاهده نکند زیرا در طرفی با موشک های مقاومت مواجه است و در طرف دیگر با قدرت رو به افزایش در غزه که سبب شد آتش افروزی های اسرائیلی ها در مدت 48 ساعت تمام شود.