برگزاری ویژه برنامه روز دانشجو در دانشگاه امیرکبیر

ویژه برنامه "اصولگرا، اصلاح‌طلب یا جریان سوم" به مناسبت روز دانشجو توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر (عضو دفتر تحکیم وحدت) در این دانشگاه برگزار شد که با استقبال دانشجویان این دانشگاه مواجه شد.


در ابتدای این برنامه از سومین شماره نشریه "تحکیم" تحت عنوان "زیر نقاب تدبیر" رونمایی شد که به صورت تفصیلی به بررسی عملکرد و زندگانی حسن روحانی می‌پردازد. در مراسم رونمایی از این نشریه، جناب محمدحسین قائد شرف، از ادوار انجمن اسلامی امیرکبیر و دبیر اسبق دفتر تحکیم وحدت سخنرانی کرد.

در ادامه، نامه‌ای که توسط انجمن اسلامی دانشجویان به رئیس‌جمهور به منظور دعوت از وی برای حضور در دانشگاه برای بحث و گفتگو حول نشریه "زیر نقاب تدبیر" ارسال شده بود، توسط آقای سید حمید مجتبوی، دبیر سیاسی انجمن اسلامی قرائت شد.


در ادامه برنامه، علی اکبر رائفی پور، حول عنوان برنامه به سخنرانی پرداخت. وی نیاز کشور به جریان سوم یا همان جریان انقلابی فارغ از اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی که بیش از هر چیز نیازمند توجه جریانات دانشجویی فارغ از جناح‌های سیاسی موجود و پیش گرفتن مشی انقلابی است را تبیین کرد و درباره هر یک از جریانات اصولگرایی و اصلاح طلبی توضیحاتی ارائه کرد.

وی در بیان ویژگی‌های افراد انقلابی گفت: انقلابی کسی است که هم کشورش را دوست دارد و هم دینش را می‌خواهد، مردم را می‌فهمد و مقبولیت مردمی برایش اهمیت دارد.


در پایان برنامه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور استاد رائفی پور انجام شد و از برگزیدگان مسابقه جرعه‌ای از ولایت تقدیر به عمل آمد.