عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در واكنش به ادعاي اصلاحطلبان در جريان انتخاب نماينده در هئيت نظارت بر مطبوعات، گفت: اصلاحطلبان اصلاً در جريان كانديدا شدن بنده نبودند.
علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به انتخاب نماینده قوه مقننه در هیئت نظارت بر مطبوعات، اظهارداشت: برخی از اصلاح‌طلب‌ها بر این عقیده هستند که ۶۰ نفر از آنها به بنده رأی داده‌اند در صورتی که این امر بعید بوده و آرا مخفی بوده است.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از اصولگرایان به بنده رأی دادند، تصریح‌کرد: به دلیل حضورم در شورای نظارت بر صداوسیما خیلی مایل به کاندیداشدن نبودم اما به اصرار عده‌ای از اصولگرایان شرکت در انتخابات را پذیرفتم و این در حالی بود که اصلاح‌طلبلان اصلاً در جریان کاندیدا شدن بنده نبودند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر‌نشان‌کرد: افرادی که در صحن مجلس برای رأی بنده تلاش می‌کردند اصولگراها بودند چراکه افراد کاندید شده را ایده‌آل ندانسته و اصلاح‌طلبان نیز هیچ اقدامی در این راستا انجام ندادند.

وی اقدام اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب خود در شورای نظارت بر مطبوعات را نوعی بهره‌برداری سیاسی دانست و متذکرشد: اینکه اصلاح‌طلبان ادعا کنند ما به مطهری رأی دادیم وگرنه وی رأی نمی‌آورد قابل قبول نیست چراکه معلوم نیست چه تعداد از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به بنده رأی داده‌اند.

مطهری تصریح‌کرد: ‌ بیش از ۲۰۰ اصولگرا در مجلس وجود دارد از این رو شاید بیش از ۶۰ نفر از آنها به بنده رأی داده باشند.

وی با تأکید بر اینکه شاید تعداد اصلاح‌طلبان ۲۰ نفر و اصولگراها ۷۰ نفر بوده باشد، افزود: نمی‌توان در این خصوص اظهارنظر قطعی داشت اما انعکاس رسانه‌ای آن به این شکل بوده و اصلاح‌طلبان از این موضوع به نفع خود بهره‌برداری کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: برخی از نمایندگان نیز که از نتیجه انتخابات ناراحت شده بودند شروع به حمله کرده و آن را به عنوان یک نقطه ضعف برای مجلس و اصولگراها تلقی کرده به طوری که با فردی منحرف و ضدانقلاب طرف هستند و غافلگیر شدند.

وی افکار و مواضع خود را روشن و صریح دانست و افزود: نمایندگان اصلاح‌طلب و اصولگرا که این مواضع را قبول داشتند بدون هرگونه توافق قبلی به بنده رأی داده چراکه این سبک و تفکر را می‌پسندیدند و این یک نقطه مثبت برای مجلس است.

مطهري در پايان با تأكيد بر اينكه در هيئت نظارت بر اساس تفكر خود عمل ميكند، خاطرنشانكرد: اينگونه نيست كه در هيئت نظارت بر مطبوعات از يك گروه خاصي جانبداري كنم.