قطعنامه‌ ضد ایرانی در راه کنگره آمریکا

یک قانونگذار آمریکایی وابسته به گروهک تروریستی منافقین به تازگی قطعنامه‌ای علیه ایران تقدیم کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا کرده است.

«تام مک‌کلینتاک»، قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا یکی از افراد نزدیک به موسسه‌ای به نام «سازمان اجتماع آمریکایی‌های ایرانی‌تبار» این طرح را ارائه کرده است. این سازمان، ارتباطات نزدیکی با گروهک تروریستی منافقین دارد.

وی هدف از این قطعنامه که از حمایت ۱۰۳ قانونگذار در مجلس نمایندگان برخوردار است را حمایت از «آرزوی مردم ایران برای تخقق ایرانی دموکراتیک، سکولار و غیرهسته‌ای» عنوان کرده است.

مک‌کلینتاک یکی از کسانی بوده که در بزم سه‌شنبه شب ««سازمان اجتماع آمریکایی‌های ایرانی‌تبار» حاضر بوده است. او در گفت وگویی با «صدای آمریکا» گفته واشنگتن برای پایان دادن به حکومت ایران بایستی از مخالفان ایرانی حمایت مادی کند.

طبق گزارش صدای آمریکا، ۹ نفر از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در بزم این سازمان نزدیک به گروهک منافقین حاضر بوده‌اند. «دانا روراباکر» که از حمله داعش به ساختمان مجلس در ایران حمایت کرده هم یکی از حاضران در این بزم بوده است.

«مایک کافمن»، «تد پو»، «الیوت انجل»، «برد شرمن»، «شیلا جکسون لی»، «جودی چو» و «استیون کوهن» دیگر قانونگذارن بوده‌اند که در این جلسه حضور داشته‌اند.