دریادار خانزادی پیام داد

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی فرارسیدن هفته پژوهش را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

پژوهش یکی از اساسی‌ترین نیازها برای نیل به پیشرفت و توسعه همه‌جانبه یک کشور است.

شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و در نهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه می‌شود و می‌تواند زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای کشور باشد.

بی‌شک دستاوردهای بی‌شمار فنی و تجهیزاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون همت والای پژوهشگران، محققان، اندیشمندان و صاحبنظرانی است که با همت و تلاش شبانه‌روزی خود رویای دست نیافتنی دیروز را به تجربه شیرین امروز تبدیل کردند و جهادگرانه مرزهای دانش را درنوردیدند تا اقتدار دریایی ایران اسلامی را تحقق بخشند.

هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای عزیزان پژوهشگر و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری می‌باشد. 

امید است که با کوشش تلاشگران این عرصه، شاهد موفقیت‎های چشم‎گیر در توسعه علمی نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران و فتح قله‎های علمی در سطح کشوری و بین‎المللی باشیم.

ضمن گرامیداشت و تبریک این هفته به همه محققان و پژوهشگران و به خصوص پژوهشگران نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال، تبرای همه این عزیزان توفیق روزافزون در راستای آرمان‌های بلند نظام مقدس اسلامی و منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مسئلت می‌نمایم.