مجمع عمومی حزب رفاه ملّت ایران غیرقانونی برگزار شد

 ابوالفتحی سخنگوی هیات موسس حزب رفاه ملت ایران اظهار داشت: در پاسخ به درخواست اکثریت اعضای هیات موسس این حزب، بیش از یک سوم اعضای شورای منتخب جلسه غیر قانونی مجمع عمومی 25 مرداد، طی نامه ای آمادگی خود را برای استعفا به ریاست هیات موسس حزب تسلیم داشته اند.

وی با ذکر این نکته که از 21 عضو این شورا تنها 12 عضو، دارای عضویت و تائیدیه برای شرکت در انتخابات شورای مرکزی را داشتند، گفت: بر این اساس نزدیک به دو سوم اعضای قانونی درخواست ابطال مجمع عمومی مورد اشاره، تجدید مجمع و انتخابات شورای مرکزی با حضور اعضای حزب و تعلیق جلسات غیرقانونی شورای مرکزی فعلی را نموده اند.

ابوالفتحی با ابراز امیدواری نسبت به اقدامات مسئولین امر در این زمینه افزود: مکاتبات متعددی با وزارت کشور در این ارتباط صورت گرفته است و در انتظار اعلام نظر این مرجع رسمی هستیم.

وی افزود: بزودی تاریخ پیشنهادی خود برای تشکیل مجمع عمومی حزب را با وزارت کشور هماهنگ خواهیم نمود.

سخنگوی هیات موسس حزب رفاه ملت ایران از کمیسیون ماده 10 احزاب خواست: اجازه ندهند عده ای با سوء استفاده از جایگاه مجلس و نمایندگی آن، بدعت گذاری کرده و تحرکات نامیمونی را در دفتر تشکل ها و احزاب ایران اسلامی ثبت و ضبط نمایند.

وی صراحتا اعلام کرد: 8 عضو شورای غیر قانونی فعلی به هیچ وجه عضو حزب نیستند و عضویت آن ها در شورای مرکزی باطل است و 8 نفر از 13 عضو نیز طی نامه ای به رئیس هیات موسس، تعیین تکلیف شده اند.

ابوالفتحی با اشاره به این مطلب که انتخابات و تشکیل مجمع عمومی با درخواست مخدوش و بر خلاف اساسنامه این حزب صورت گرفته است، گفت: از رسانه ها و خانه احزاب درخواست داریم، تا اعلام نظر وزارت کشور و کمیسیون ماده 10 احزاب از انتشار هرگونه اخبار مربوط به شورای مرکزی این حزب خودداری نمایند.

وی در خاتمه گفت: با توکل به خدا در مسیر پی گیری قانونی این مسئله مصر هستیم و ان شاءالله حزب را به ریل سالم خود برخواهیم گرداند.