افکار نیوز:رسایی که از نمایندگان حامی دولت به شمار می رود، ساعتی بعد رد صلاحیتش را رد کرد و آن را "شایعه کثیفی" نامید. وی با بیان اینکه نامه تأیید صلاحیت را همان اول به من دادند و پس از آن هیچ خبری مبنی بر رد صلاحیت بنده ندادهاند، اظهار داشت: دلیلی هم برای رد صلاحیت بنده نیست و به لطف خدا، شائبه فساد اقتصادی اعتقادی، سیاسی و اخلاقی هم ندارم و به زندگی شفافی که دارم، افتخار میکنم.

به گزارش جهان، رسایی در شرایطی عنوان کرده که حتی شائبه فساد اقتصادی و سیاسی ندارد که گزارش ها حاکی از موضوع دیگری است. وی تیرماه سال ۸۹ با اشاره به اظهارات کاظم دلخوش در مورد پرونده‌اش در دادگاه ویژه‌ روحانیت، وجود این پرونده را تایید کرد اما آن را نتیجه شکایت فردی دانست که وام غیرقانونی گرفته و مدیر یک نشریه اصلاح طلب است.

به گفته رسایی، شکایت این فرد موجب شد که بنده در دادگاه ویژه روحانیت به شش ماه زندان محکوم شوم. اما پس از پیگیری‌های این نماینده حامی دولت، او تبرئه شد.

با این حال رسایی در دی ماه سال ۸۹ هم در این باره گفت که فرد شاکی " در روزنامه خود ادعا کرد که رسایی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بن کتاب را حیف و میل کرده است اما این درحالی بود که بن‌ها با پیگیری بنده توسط وزارت ارشاد برای توزیع بین طلاب به حوزه علمیه داده شده بود. "

پرونده جدید

وی با بیان اینکه فرد شاکی با شکایت بنده در دادگاه محکوم شد، در عین حال از باز شدن پرونده ای جدید برای خود هم خبر داد و گفت: متاسفانه مجددا سازمان بازرسی قم در این خصوص به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده و پرونده‌ای که چند روز قبل موضوع آن مطرح شده بود مربوط به شکایت سازمان بازرسی قم بود.

رسایی درباره نتیجه پرونده دوم در دادگاه ویژه روحانیت اظهار داشت: دادگاه باید شکایت را بررسی کند و بنده هم توضیحات کامل را به همراه اسناد لازم ارائه داده‌ام لذا امیدوارم که طبق ضوابط در این زمینه اقدام شود.

تا کنون که خبرهایی درباره رد صلاحیت رسایی منتشر شده، خبری از نتیجه پرونده دوم در دست نیست اما برخی از منتقدان این نماینده مجلس، معتقدند که پرونده وی در دادگاه ویژه روحانیت علت انتشار خبر ردصلاحیت رسایی بوده است.