جلسه بودجه‌ای نمایندگان سه استان با «روحانی‌ و نوبخت»

عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول، امروز (سه‌شنبه 4 دی) در حاشیه جلسه علنی قوه‌مقننه در جمع خبرنگاران با اشاره به تجمع جمعی از نمایندگان در جایگاه هیئت رئیسه پارلمان درباره حل مشکل آب استان خوزستان،گفت: قرار است پس از اتمام سخنرانی آقای روحانی درباره لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده، نمایندگان استان‌های خوزستان، لرستان و همچنین چهار محال و بختیاری در مجلس جلسه‌ای را با رئیس جمهور داشته باشند و درباره مشکل آب بحث و تبادل نظر کنند.

وی افزود: همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا عصر امروز هم جلسه‌ای درباره این مسئله با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته باشیم.

نماینده مردم دزفول در مجلس با بیان اینکه به دلیل اشتباه سال‌های گذشته  و انتقال آبهای بین حوزه‌ای، رژیم طبیعی رودخانه‌ها از بین رفته و شاهد مشکلاتی در دشت استان خوزستان و خشک شدن تالاب‌ها در این منطقه هستیم، گفت: این مسئله منجر به ایجاد یک کانون مهم ریزگرد شده است و 22 استان دیگر را تحت تأثیر قرار داده است.

پاپی‌زاده با تاکید بر اینکه وزیر نیرو و دستگاه‌های مربوطه برای جبران این مشکل اقدامی نکردند، اضافه کرد: دولت به دلیل برخی فشارها یکسری تصمیمات اشتباه اتخاذ کرده؛ لذا باید تصمیمات کارشناسی در موضوع آب و آمایش سرزمینی اتخاذ شود تا کشور در آینده دچار مشکل نشود.