آمریکا از داخل در حال فروپاشی است

علیرضا سلیمی نوشت اشاره به موضوع خروج نیروهای نظامی آمریکا از سوریه گفت:نیروهای آمریکایی از سوریه و عراق مطابق میل شان از منطقه خارج نشده اند،بلکه مجبور شدند.

خروج آمریکایی‌ها از عراق نشان می‌دهد که هیمنه آمریکایی ها درهم شکسته شده است

وی افزود:زمانی نیروهای نظامی در منطقه آمدند،فکر می کردند که سال های سال باقی خواهند ماند؛اما مردم و جبهه مقاومت آنها را مجبور به عقب نشینی از سوریه و ان شاالله عراق و افغانستان می کند.

عضوفراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها به اصطلاح دیگر آن ابرقدرت سابق نیستند،مطرح کرد: خروج آمریکایی‌ها از عراق نشان می‌دهد که هیمنه آمریکایی ها درهم شکسته شده است.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه امروز آمریکایی‌ها با مسائل پیچیده ای در داخل کشورشان در کشمکش هستند،تاکید کرد:وقتی جلیقه زردها در تل‌آویو، فرانسه و ده ها کشور دیگر بیرون آمدند؛آمریکایی ها امروز نگران اند که این جریان در کشور خودشان رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

 

آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل هم دیگر نمی تواند یکه تازی کند

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی معتقد است؛امروز واقعیت این است که در ۵۰ سال گذشته هیچ گاه آمریکا تا این اندازه ضعیف نشده بود و تا این اندازه هم در دنیا  تحقیر نشده بود؛ ببینید که در شورای امنیت سازمان ملل هم دیگر نمی تواند یکه تازی های سابق خود را داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند،تصریح کرد:یکی از دلایل خروج آمریکایی ها از سوریه مشکلات مالی و اقتصادی است و نمی توانند بیشتر از این در سوریه هزینه کنند؛چراکه آمریکا از داخل و از مشکلات داخلی در حال فروپاشی است و این خروج آمریکایی ها از سوریه یکی از علائم فروپاشی داخلی آنها است؛البته تاثیر فشار جبهه مقاومت را نمی توان در این راستا نادیده گرفت.