واکنش پزشکیان به حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان

مسعود پزشکیان با اشاره به بازدید از دانشجویان مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، ضمن اعلام تسلیت به خانواده دانشجویان فوت‌شده اظهار داشت: بعد از شنیدن حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد، بنده به همراه سید فرید موسوی نماینده تهران و فردین فرمند نماینده میانه به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه و دانشجویان مصدومی را که به آنجا آورده بودند ملاقات کردیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه واژگونی اتوبوس دانشجویان دردناک و غیرقابل قبول بود، افزود: نباید اجازه دهیم چنین اتفاقاتی در کشور رخ دهد؛ من بسیار متاثر شدم و معتقدم هیچ جای توجیه ندارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن آرزوی بهبودی برای حال دانشجویان مصدوم و آسیب دیده، اضافه کرد: پیگیری خواهیم کرد تا وزارت بهداشت و درمان با مسئولان بیمارستان رایزنی کند تا حداکثر کاری که برای بهبود حال دانشجویان لازم است، انجام شود؛ البته آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کردند.

وی همچنین درباره وضعیت دانشجویان مصدوم توضیح داد: حدود ۷ نفر از دانشجویان در ICU بستری شده بودند و حال یک نفر خوب نبود که امروز شنیدم فوت کرده است؛ ضمن آنکه قبل از رسیدن ما ۲ نفر نیز در بیمارستان فوت شده بودند.

پزشکیان ادامه داد: ۴ نفر دیگر هم تحت مراقبت‌های ویژه هستند و هوشیار نبودند که امید داریم حال همگی آن‌ها بهبود یابد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه با خانواده تعدادی از دانشجویان صحبت کرده‌اند، افزود: خانواده‌ها از نظر روحی بسیار ناراحت بودند؛ ما تمام تلاش خود را برای رسیدگی به این موضوع و پیگیری حال مصدومان خواهیم کرد.