اقدامات امروز صهیونیست ها متأثر از شکست راهبردی آنهاست

وی ادامه داد: استراتژی آنها برای جبران این شکست‌ها یک عمل تاکتیکی است. به طوری که یک یا دو نقطه را هدف قرار می‌دهند که به هر صورت این اقدام نقشه راهبردی این تقابل را تغییری نمی‌دهد.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: طبق اعتراف رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، واشنگتن با حضور چندین ساله خود در این منطقه حداقل هفت تریلیون دلار هزینه کرده است، ولی با این حال در چند روز گذشته شاهد بودیم که آنها بدون هیچ گونه دستاوردی رسما عقب نشینی خود را از سوریه اعلام کردند که این شکستی راهبردی برای آنها به حساب می‌آید.

سردار سلامی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تصور می‌کند، در کنار مرز‌های تصنعی که برای خودشان تعریف کرده اند، قدرتی مهیب و ویرانگر شکل گرفته است که این همین موضوع برای جبهه مقاومت پیروزی بزرگی به حساب می آید. نمی توان این شکست را با بمباران یک یا دو انبار تسلیحات و موقعیت جغرافیایی جبران کرد.

وی در پایان تاکید کرد: صهیونیست ها برای خروج از فشار روانی یکطرفه، ناشی از این شکست ها، دست به چنین اعمالی می‌زنند. ولی در نهایت این اقدامات هیچ یک از موازنه‌های سیاسی و میدانی را تغییر نخواهد داد.