سردار وحیدی: انقلاب اسلامی قوی‌تر از هر زمان دیگری است

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در همایش علمی تخصصی "چهل سال توطئه، چهل سال مقاومت" که صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد اظهار داشت: اگر ما خود را در نقطه جهش احساس کنیم لازم است که گذشته را بررسی کنیم زیرا انقلاب ما برای قرن‌ها برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: برای درک این اهمیت باید باورهای خود را به خوبی درک کنیم، باور ما اسلام است و باید باور کنیم که پشت هر مکر دشمن، خدا پشت سر ماست. اگر به چهل سال گذشته نگاه کنیم، توطئه های پیچیده و عظیم دشمن را مشاهده میکنیم که هر کدام از آن یک ملت را می توانست نابود کند.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی اظهار داشت: براساس آیات قرآن کریم خانههای که آنها می سازند مانند خانه عنکبوت سست است، فروپاشی آمریکا زمانی مشاهده شد که لانه جاسوسی آنها در ایران تسخیر شد و آنها در این سالها نتوانستند از این فروپاشی جلوگیری کنند .

وحیدی با بیان اینکه اگر به انقلاب های مختلف جهان نگاه کنیم می بینیم که بعد از مدتی کوتاه از مسیر اصلی خود منحرف شده اند، افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران چهل سال است در مقابل تمامی توطئه های دشمنان ایستاده و در عین حال پیشرفت کرده است.

وی همچنین به برخی توطئه های جهانی علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: حقوق بشر یکی از پرونده های است که در این سال ها علیه ایران در مجامع بین المللی مطرح می کنند و جالب است که رژیم سعودی با بیش از ۳۰ هزار زندانی سیاسی و قتل عام مردم مظلوم یمن عضو این سازمان است، از سوی دیگر ایران را به حمایت از تروریسم محکوم می کنند، این در حالی است که رژیم صهیونیستی به صورت رسمی ترور انجام می دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ترور فتحی شقاقی و دانشمندان هسته ای ایران را نمونه بارز ترور توسط رژیم صهیونیستی دانست و گفت: آنها به صورت رسمی ترور انجام می دهد اما ایران را محکم به حمایت از تروریسم محکوم می کنند.

وحیدی ادامه داد: دشمنان راهکارهای مختلفی را علیه ایران به کار گرفته اند و در این راستا، مطرح کردن مسائلی همچون پولشویی،تلاش برای محدود کردن ایران با سازمان های بین المللی و قراردادهایی مانند FATF است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع اظهار داشت: توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی فراوان است امام مهم این است که بدانیم، انقلاب اسلامی ایران امروز قوی‌تر از هر زمان دیگری ایستاده و چگونه می خواهیم ۵۰ سال آینده را طی کنیم.