واکنش دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد به حوادث اخیر

رضا اسدی مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری تجمع روز گذشته دانشجویان این دانشگاه در توئیتی نوشت: دانشگاه مجوز برگزاری تجمع به بسیج دانشجویی نداد!

وی در ادامه تاکید کرده است: کنار دانشجویان بودیم، هستیم و خواهیم بود، مسئولان باید پاسخگو باشند.

اسدی پیش از این هم گفته بود که تجمع دانشجویان دانشگاه علوم و تحقیقات به دعوت بسیج نبوده و این تجمع به صورت خودجوش با حضور دانشجویان برگزار شد.

* انتقال واحد علوم تحقیقات به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر!

وحید شورابی دبیر شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی هم در توئیتی تاکید کرده است: بسیج دانشجویی برای بررسی آخرین وضعیت حادثه سقوط اتوبوس  علوم تحقیقات جلسه پرسش و پاسخ مفصل۳ساعته ای با  دکتر طهرانچی و کمیته ویژه پیگیری داشت.

گفتنی است در روزهای اخیر برخی از دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد ساخت واحد علوم تحقیقات در ارتفاع بالای 1800 متری را از دلایل اصلی حادثه اخیر در این دانشگاه دانسته‌اند و شورابی در همین رابطه هم تاکید کرده که « مسئولان دانشگاه مدنظر دارند علوم تحقیقات را به زیر ارتفاع ۱۸۰۰ متر انتقال دهند.» و ادامه داده که « ان شاءالله سریعتر انجام ‌شود.»

* حادثه مرگبار اتوبوس  علوم و تحقیقات حاصل مدیریت اسبق دانشگاه 

مصطفی ابراهیمی مسئول اسبق شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد تهران هم در توئیتی تاکید کرده است: « حادثه مرگبار اتوبوس علوم و تحقیقات حاصل مدیریت اسبق دانشگاه (عباسپور برادر خانم جاسبی )و رئیس تکنوکرات فعلی این واحد (مسعودی) است که از نظر فکری و مدیریتی با جریان لیبرال همسوست. به مسئولان ارشد دانشگاه ناکارآمدی مسعودی را بارها گوشزد کرده بودیم‌.