دلارهای نفتی آل‌سعود برخی شبکه های فارسی زبان را به سکوت در مقابل جنایات یمن واداشته است

سید ناصر موسوی لارگانی ضمن اشاره به جنایات عربستان سعودی در موضوع یمن گفت:جنایات آل سعود در یمن به اوج خودش رسیده است.

وی افزود:در این ماه های اخیر تصویر کودکان یمنی که از گرسنگی پوست به استخوان چسبیده است هر بیننده ای  و هر انسانی که آن را نگاه می کند،تحملش برایش غیر ممکن است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سکوت برخی کشورهای مسلمان و برخی رسانه های بین المللی در موضوع جنایات یمن،مطرح کرد:همانطور که در بعضی از کشورها روشنفکران،محققین ودانشمندان با صحبت ها و واکنش هایی که می کنند و فعالیت هایی که در رسانه ها و شبکه های مجازی انجام می دهند و به نوعی با این حرکت ظالمانه مقابله می کنند؛جا دارد که ملت های بیدار این ظلم به مردم مظلوم یمن را فریاد بزنند.

 

عضوفراکسیون فرهنگیان مجلس معتقد است؛به نظر من واکنش و فریاد آزادی خواهی کشورهای مسلمان از همه کشور  واجب تر است و باید به این قضیه و موضوع مهم ورود کنند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس ضمن اشاره به سکوت شبکه های فارسی زبان و معاند نسبت به جنایات ائتلاف سعودی علیه یمن،تاکید کرد: شبکه های فارسی زبان که الان دارند فعالیت می کنند در موضوع جنایات در یمن باید فریاد بزنند، اما دلارهای نفتی که آل‌سعود در اختیار این شبکه های فارسی زبان قرار می دهد باعث شده که سکوت مرگباری را پیشه کردند و حرفی نمی‌زنند.

عضوهیئت رئیسه فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به اینکه شبکه های معاند در موضوع نقض حقوق بشر در ایران را مدام  فریاد می زنند،تصریح کرد:وقتی که در کشور ما بایک قاچاقچی مبارزه می کنند صدای فریاد شبکه ها و رسانه های معاند شنیده می‌شود که حقوق بشر زیر پا گذاشته شده است؛اما در موضوع یمن که  باید به نظر من فریادشان  بلندتر باشد از ترس اینکه که جیره و مواجب شان قطع شود،در این موضوع خفقان گرفته اند و اعتراض به کشتارها و جنایات آل سعود نمی کنند.