آمادگی پلیس ایران برای آموزش جبهه مقاومت

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در دیدار زیاد النَخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه در ستاد ناجا، اظهارداشت: جبهه مقاومت فلسطین هر زمان که با همدلی و با حضور مردم در مقابل اسرائیلی ها قرار گرفت، موفق شد.

وی با بیان اینکه خوشحالی مردم کشورمان، از شنیدن خبر پیروزی های مردم فلسطین به مانند خوشحالی شنیدن اخبار پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس می باشد، گفت: مقام معظم رهبری،امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) همیشه از جبهه مقاومت در مقابل اسرائیل حمایت می کنند و ما نیز به پیروی از ایشان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و هر کمکی که از دستمان برآید، انجام خواهیم داد.

فرمانده ناجا خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین عنوان کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران، در خدمت شما است و این روحیه در بین همه همکاران بنده وجود دارد، چراکه معتقد هستیم امروز کمک به جبهه مقاومت همانند روزهای دفاع مقدس در ایران است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که نوید پیروزی جبهه مقاومت را دادند، ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله این مهم به زودی محقق شود و قدس عزیز به دست سپاهیان اسلام آزاد شود.

سردار اشتری عنوان کرد: یکی از افتخارات پلیس ایران، این است که  تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) است.

وی خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین گفت: ظرفیت های خوبی در پلیس ایران وجود دارد که ضمن دعوت از شما برای بازدید از این امکانات و قابلیت ها، تجربیات و دستاوردهای خود را در این حوزه به شما انتقال دهیم.

فرمانده ناجا با اشاره به ظرفیت های بالای آموزشی پلیس جمهوری اسلامی ایران از برگزاری دوره‌های آموزشی برای جبهه مقاومت خبرداد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل در دنیا خفیف و ذلیل شده اند و نمونه بارز آن سفر مخفیانه رئیس جمهور آمریکا به عراق است، عنوان کرد: قدرت پوشالی استکبار برای همه مردم دنیا خصوصاً جبهه مقاومت مشخص شده و در مقابل شاهد هستیم که عزت مسلمانان، جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می شود که علت آن در رهبری و هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز( مدظله العالی) و نیز مقاومت هایی است که وجود دارد.

زیاد النَخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین در این دیدار، با بیان اینکه حقیقتا دستاوردها و پیروزی های جبهه مقاومت مدیون جمهوری اسلامی ایران بوده، عنوان کرد: برخلاف برخی کشورهای منطقه، ایران تنها کشوری است که در کنار جبهه مقاومت قرار دارد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه دشمنان ما برای ضربه زدن به ما صدها میلیارد دلار هزینه کردند، گفت: علی رغم مشکلات زیاد، توانستیم با مقاومت مردم فلسطین دستاوردهای خوبی را به دست آوریم که این مهم نشأت گرفته از روحیه انقلابی و مقاومتی است که در رهبری جمهوری اسلامی ایران، امام خامنه ای عزیز وجود دارد و مطمئن هستیم با این روحیه دشمن صهیونیستی را زمینگیرکرده و ان شاء الله پیروزی نصیبمان خواهد شد.

زیاد النَخاله ضمن تقدیر از توجه فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: مطمئن هستیم توانمندی ها و تجربیات شما در ادامه راه جبهه مقاومت به ما کمک خواهد کرد.