سخنگوی سپاه: آمریکا در هر عرصه‌ای مقابل ایران بازنده است

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به اعتراف دوست و دشمن امروز رژیم صهیونیستی در ذلیل‌ترین شرایط قرار داشته و رزمندگان فلسطین و لبنان در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه تهاجم صهیونیست‌ها و پایان‌دادن به حیات ننگین این رژیم جعلی و جنایتکار هستند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط‌‌عمومی کل سپاه پاسداران در یادواره 57 شهید عملیات کربلای 4 و 5 شهرستان تربت جام ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این یادواره اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مورد شهدا جمله‌ای را با این مضمون بیان فرمودند که بزرگداشت نام شهدا اجری همانند اجر شهید را دارد.

وی افزود: طبق آیه قرآن کریم شهدا زنده هستند و نزد خداوند متعال روزی می‌خورند و ناظر بر رفتار و کردار ما هستند و این نشان از مقام و جایگاه والای شهداست.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران عنوان داشت: امروز در آستانه چهلمین سالگرد گفتمان انقلاب که برگرفته از قرآن و وحی الهی است، هستیم. چهل سال پیش، دین اسلام توسط رهبری مقتدر و شجاع، احیاء و تئوری ولایت‌فقیه به یک جریان زنده و فعال در جامعه تبدیل شد.

وی با اشاره به جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی و به ثمر نشستن خون و تلاش آنان بیان داشت: امروز اثری از صدام و ژنرال‌های بعث صدام نیست و مزار شهدا محل زیارت ملت ماست.

سردار شریف خاطرنشان کرد: شهدا با کمترین آموزش، لجستیک و امکانات توانستند جغرافیای کشور را حفظ و نیات پلید شیطان بزرگ آمریکا را به رویا تبدیل کنند؛ امروز ما رهروان و همرزمان شهدا بیکار ننشستیم و دشمن را فرسنگ‌ها از این سرزمین دور کردیم.

وی ابراز داشت: به اعتراف دوست و دشمن امروز رژیم صهیونیستی در ذلیل‌ترین شرایط قرار دارد و رزمندگان فلسطین و لبنان در اوج آمادگی برای مقابله با هرگونه تهاجم صهیونیست‌ها و پایان‌دادن به حیات ننگین این رژیم جعلی و جنایتکار هستند و این شعار نیست بلکه یک واقعیت تمام عیار است که حتی در جبهه حامیان صهیونیست‌ها مورد اذعان است.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی روزگاری می‌گفت که اگر همه ارتش‌های کشورهای عربی جمع شوند نمی‌توانند این رژیم را در نبرد نظامی شکست دهند ولی الهام‌بخشی خون شهدا و گفتمان مقاومت و ظلم‌ستیزی و پایبندی به آن، شرایط را طوری پیش برد که نه تنها کشورهای عربی بلکه مردم مظلوم غزه در زمانی کمتر از 48 ساعت رژیم کودک‌کش صهیونیستی را وادار به التماس کرد.

وی اظهار داشت: به برکت فرهنگ شهادت و خون الهام‌بخش شهدا و درایت و ژرف‌اندیشی رهبری معظم و عزیز انقلاب اسلامی امروز دشمن هر چقدر هزینه می‌کند، به نتیجه نمی‌رسد. بعد از تصرف کابل، رایس وزیر امور خارجه وقت آمریکا گفته بود که ما دائم از خود سئوال می‌کنیم چه رمز و رازی وجود دارد که ما در کاخ سفید با حضور افراد آموزش داده یک سال علیه ایران طراحی می‌کنیم و همه ابعاد و جوانب آن را از زوایای مختلف می‌سنجیم ولی بعد از همه این تلاش همه با یک سخنرانی رهبر ایران پنبه می‌شود. حال باید گفت آیا ما نباید به داشتن همچین رهبری ببالیم؟

سردار شریف تصریح کرد: سقوط نظامیان آمریکایی زمانی بود که تفنگداران آنان در خلیج فارس پیش فرزندان نیروی دریایی سپاه زانو زدند و همان روز مشخص بود آمریکایی‌ها در هر عرصه‌ای که مقابل ایران باشند بازنده هستند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در سوریه و عراق با صرف میلیاردها دلار هزینه هیچ دستاوردی نداشتند، گفت: امروز این یک واقعیت است که در منطقه، هر کشوری که مورد حمایت آمریکاست در برابر مقاومت و بیداری ملت‌های استکبارستیز حرفی برای گفتن ندارد و نمونه آن رژیم آل‌سعود است که در جنگ یمن، واقعیت حمایت‌های آمریکا روشن شده است.

مسئول روابط‌عمومی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن نقطه قوت ما را می‌داند و روی آن متمرکز شده اما تا زمانی که فرهنگ دینی، استحکام بنیان خانواده و پشتیبانی از ولایت‌فقیه در کشور موج بزند دشمن نخواهد توانست کاری از پیش ببرد، گفت: در فضای مجازی علیه رهبری و ولایت‌فقیه و روحانیت به‌طور شبانه‌روزی به تولید دروغ می‌پردازند اگر قدرت، دانایی، توانمندی و حکمت در قول و فعل رهبری نبود امروز چه نیاز به این همه هزینه دشمن است؟

سردار شریف اذعان داشت: دست دشمن خالی است و به عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای روی آورده؛ دل به چند تحریم خوش کرده‌ که به حساب خودشان مردم را به زانو در آورند اما ملت ما حقیقت و جریان دفاع مقدس را فراموش نمی‌کند؛ آن زمانی که امکانات نداشتیم به پیروزی رسیدیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک وطنمان دست دشمن بیفتد امروز که بحمدالله دست برتر از آن ملت ایران و فرزندان شجاع و دلاور آنان در نیروهای مسلح است و به برکت این هوشمندی‌، اقتدار و آمادگی، بی‌تردید دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.