برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شهرستان ورامین که با حضور حسین کاغذلو فرماندار ورامین و مسئولان این شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد، بیان کرد: کارهای اجرایی در ورامین برای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح کشور یک الگو محسوب شده است.

وی گفت: کارهایی از جمله، روزشمار انقلاب، مجموعه محتوایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در خصوص دیار۱۵ خرداد توسط طراحان و باهمت جوانان ورامینی در سطح کشور در حال توزیع و انتشار است.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران تصریح کرد: هرکس که انگیزه انقلابی دارد برای چهلمین سالگرد باید سنگ تمام بگذارنند اگر کوتاهی کنیم، حق انقلاب را ادعا نکرده ایم.

وی تاکید کرد:جشن پیروزی انقلاب اسلامی متعلق به گروه و جریان سیاسی خاصی نیست و به همین خاطر نگاه جناحی در برنامه های دهه مبارک فجر وجود ندارد.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر استان تهران یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم یوم الله دهه مبارک فجر از ظرفیت ادارات و نهادهای مختلف استفاده می کند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: امسال مراسم روز ۱۲ بهمن با روز جمعه مقارن شده است و راس ساعت ۹ صبح در حرم امام راحل(ره) مراسمی برگزار خواهد شد و در شهرستان ورامین نیز در همان روز کاروان ورود حضرت امام (ره) از منطقه خیرآباد آغاز و به نمازجمعه ورامین ختم میشود.

وی در خصوص گلبانگ مدارس تاکید کرد و گفت: امسال مراسم گلبانگ انقلاب در روز شنبه ۱۳ بهمن با حضور مسئولان در ۴۰ مدرسه شهرستان برگزار خواهد شد.

محمودی تاکید کرد: نور افشانی دهه فجر امسال به دلیل مقارن شدن به شهادت حضرت زهرا(س) در شام ۲۲بهمن و ساعت ۷ شب، همراه با بانگ تکیبر الله اکبر در کلیه بخش ها و چند منطقه شهرستان خواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در بخش پایانی بیان کرد: تمام ادارات باید در دهه فجر پای کار بیایند و مسئولان نهادها و ادارات ضمن شرکت در نمازجمعه ها، میزخدمت در تمام نمازجمعه های شهرستان و در برخی از روستاها باید برگزار کنند.